loading...

فردوس برین

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 13
چهارشنبه 30 شهريور 1401 زمان : 13:18

لپ تاپ ها همیشه جز جدایی ناپذیر کار و درس خواندن ما بوده اند و بهتر است هنگام خرید در کنار مقوله های مختلف قیمت آن را نیز در نظر بگیریم. لپ تاپ یا رایانه یکی از بارز ترین ویژگی هایی که دارد قابل حمل بودن آن است که این تفاوت آشکار باعث می شود بسیاری از مردم برای خرید سیستم به سراغ Laptop بروند. خرید یک لپ تاپ رده عمومی با قیمت مناسب همیشه یکی از سخت ترین کارها برای دانشجویان و بسیاری از افراد بوده ؛زیرا نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید لپ تاپ کنند.همچنین لپ تاپ های ارزان جهت انجام کارهای روزمره توسط برندهای مختلفی مثل ایسر,دل,ایسوس و… عرضه می شود.ایسوس یکی از برندهایی که طیف وسیعی لپ تاپ با قیمت های مختلف عرضه می کند. در زیر به معرفی ارزان ترین لپ تاپ ایسوس در بازار ایران خواهیم پرداخت.برای مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس به این قسمت مراجعه کنید. این مدل با دارا بودن 4 گیگابایت رم و 2 مگابایت حافظه کش یکی از اقتصادی ترین لپ تاپ های ایسوس محسوب می شود که تنها 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. قیمت استوک لپ تاپ از مشخصات این لپ تاپ می توان به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن اچ دی برای تماشای فیلم ها اشاره کرد. پردازنده N4200 1.10 GHz وظیفه پردازش این لپ تاپ را بر عهده دارد و باتری 33 وات ساعتی آن نیز انرژی را در این لپ تاپ تامین می کند. این لپ تاپ ارزان قیمت حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و در رنگ های سیاه و شکلاتی موجود است. ارزان ترین لپ تاپ ایسوس از ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیرهسازی در VivoBook X540NA - M بهره برده و در صورت لزوم قادرید از هارد دیسک اکسترنال برای ارتقا حافظه داخلی استفاده کنید.

  • اما بسیار سنگین
  • قیمت: 41890000 تومان (اردیبهشت 1401)
  • نوع لپ تاپ استوک
  • پردازنده: Intel Core i7 2670QM / 2.2 GHz Max Turbo Speed 3.1 GHz/ Cache 6 MB نسل دو
  • تبلت - تبلت C idea

از اینکه سوالتون رو مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکریم. ما در ضمینه قیمت گذاری لپ تاپ دست دوم تخصصی نداریم اما میتونبد برای اطلاع از قیمت لپ تاپ دست دوم در سایت های فروش لپ تاپ های با مشخصات مشابه رو ببنید چقدر قیمت گذاری شدند. البته بعضی وقت ها هم قیمت لپ تاپ دست دوم توافقی بین دو طرف هست. مشخص لپ تاپ بد نیست اما دقت کنید که نسل سوم پردازنده را دارد و لپ تاپ کمی قدیمی است. البته اگر ایراد سخت افزاری نداشته باشد میتونه نیازهای شما رو برآورده کنه. با توجه به مشخصاتی که مدنظرتون هست. حرف و نگاه تون واقعا ناراحت کنده است. ما در مسترنکست شبانه روز تلاش رو میکنیم تا بتونیم با تولید محتوای با کیفیت راهنمای های خرید، به خرید ما عزیزان کمک کنیم. در کنار آن روزانه ده ها مشاوره رایگان نیز برای خرید انجام میدهیم و …

لپ تاپ دل PRECISION M6800 از محصولات کمپانی دل می باشد، کمپانی Dell سرشار از نکات مهمی است که می تواند برای کسب و کار های کوچک که به دنبال رشد و توسعه هستند بسیار مفید باشد. مایکل دل به عنوان موسس شرکت دل در سال ۱۹۸۴ و در حالی که دانشجو بود این شرکت را با هزینه اندکی راه اندازی نمود. اصلی ترین استراتژی شرکت دل در ابتدای راه برداشتن خرده فروش ها و کاهش هزینه ها بود که این کار از طریق بازاریابی مستقیم انجام می شد. یکی از مهم ترین خدماتی که در شرکت دل به عنوان یک نقطه عطف بزرگ محسوب می شود، تاسیس مرکز پشتیبان برای محصولات تولید شده است. شما می توانید یکی از محصولات برند دل را با نام لپ تاپ dell M6800 از فروشگاه ما با قیمتی مناسب خریداری نمائید. برای مشاهده مشخصات لپ تاپ دل پریسیشن M6800 با ما همراه باشید.

بدنه مقاومت خوبی در برابر فشار و خمش دارد و از یک شاسی قوی بهره میبرد. برای چنین محصولی با توجه به ردهی کاربری و قیمتی، انتظار مواجهه با سختافزارهای چندان رده بالایی را نداشته باشید. بر همین اساس، پردازندهی مرکزی AMD A6-9220e، پردازشگر گرافیکی OnBoard به همراه 4GB رم از نوع DDR4 1866MHz، حافظه معمولی HDD با ظرفیت 1TB سخت افزار این لپ تاپ را تشکیل می دهند. صفحه نمایش لپتاپ IdeaPad Slim 1 یک نمونهی متوسط با پنل TN از نوع 250nits، وضوح HD با رزولوشن 1366×768 و روکش مات است و در ضمن صفحه نمایش این لپتاپ تا 180 درجه باز می شود. از امکانات قابل توجه این لپتاپ کوچک میتوان به کیبورد جزیرهای و تاچ پد یک تکه اشاره کرد که کاملا کاربر را از تهیهی ماوس و کیبورد جداگانه (برای کاربری معمول روزمره) بینیاز میکند. پورت ها هم تنوع خوبی دارند و روی لبههای دو طرف Ideapad Slim 1 شاهد یک پورت HDMI، دو USB 3.2 و جک ۳.۵ میلیمتری اتصال هدفون و کارت خوان Micro SD هستیم. دو بلندگوی استریو هم در این لپتاپ تعبیه شده که خروجی آنها از قسمت زیرین دستگاه است و کیفیت صدای خوبی دارد. خرید لب تاپ دست دوم ارزان در مجموع اگر برای انجام امور معمول روزمرهی خود به یک دستیار کوچک، همراه و خوش قیمت نیاز داشته باشید، Ideapad Slim 1 میتواند انتخاب ایده آلی محسوب شود.

اگر به دنبال یک لپتاپ با قدرت در سطح دسکتاپ هستید، MSI GE76 Raider تقریباً به همان اندازه قدرتمند است، اگرچه ممکن است مجبور باشید برای رسیدن به آن مقدار از عملکرد زیادی پول خرج کنید. و این به لطف ، اجزای پیشرفته آن مانند Intel Core i9-12900HK و Nvidia GeForce RTX 3080 Ti بدست میاید۰. صفحه نمایش 17.3 اینچی 1080p با نرخ حداکثر تازه سازی 360 هرتز که برای بازیکنان ورزش های الکترونیکی عالی است، اما هر کس دیگری بسته به تنظیمات موجود ممکن است بخواهد صفحه نمایش 1440p یا 4K را در نظر بگیرد. ما این لپتاپ را با پیکربندی در قیمت 3999 دلار تست کردیم، که برای اینکه هنگام خرید اشک حساب بانکیتان را در بیاورید کافی است. هزینه زیادی برای خرید لپ تاپ به حساب میآید (ما تصور می کنیم حافظه DDR5 تا حدی این قیمت را افزایش می دهد)، اما همچنین بهترین عملکردی است که اخیراً دیده ایم. آخرین Razer Blade 15 بهبودهای جزیی ایجاد کرده است، اما آنها قابل توجه هستند و تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورند.

همچنین در کنار صفحهکلید، یک کلید چرخی وجود دارد که با استفاده از آن میتوان ابزارهایی در نرمافزارهای فوتوشاپ، افتر افکت، لایتروم کلاسیک و پریمیر پرو را منطبق کرد. همچنین برخی تنظیمات اولیه در ویندوز را هم میتوان از طریق این کلید چرخشی که با فشردن آن، منویی در صفحهنمایش باز میشود، به آنها دسترسی داشت. نمایشگر ۱۶ اینچی OLED استودیوبوک با وضوح ۴K ارائه شده و در نوع خود فوقالعاده است. روشنایی بالا و رنگهای زنده، چیزهایی هستند که برای طراحان بسیار مهم است. این نمایشگر دارای دو گواهینامه Pantone Validated و Calman Verified است. بازتولید رنگ چشمگیر است. این پنل قادر به بازتولید حجم کلی ۱۶۷ درصد sRGB و ۱۱۷ درصد DCI-P3 است. روشنایی در بالاترین حالت به ۳۹۵ نیت میرسد و سطح مشکی واقعی و فوقالعاده ارائه میشود که این از ویژگیهای پنل OLED است. تنها ایرادی که میتوان به این صفحهنمایش وارد کرد، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی آن است.

  • رَم: 16 گیگ DDR4
  • به سایز و اندازه لپ تاپ مورد نیازتان توجه کنید
  • ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • Core i9

کلا خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم کمی همراه با ریسکه ، لپ تاپ hp استوک مسلما اگه از الکترونیک سر در نمیارید و همچنین زبان انگلیسی رو بلد نیستید خیلی توصیه به خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم نمی کنم . ببینید الان تو سال 92 دیگه کسی جنس دسته دومش رو نمی فروشه چون دیگه همون رو نمی تونه بخره . مگر اینکه لپ تاپش یه عیب نهفته داشته باشه ، لپ تاپش قدیمی باشه و یا اصولا پول لازم باشه . فقط تو حالت سوم به نفع شماست وگرنه آدم عاقل لپ تاپ سالم و بدردبخور رو نمی فروشه . اگه با روش های تست نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا هستید که دیگه احتیاجی به توصیه من نیست ، خودتون اقدام کنید . یه بنده خدایی بود ماشین پیکان خریده بود واسه بچش در حالیکه پول پژو یا بالاتر رو هم داشت . پسره شاکی بود از این پیکانه ولی باباش میگفت تو اول با این پیکان قرازه تصادفاتو بکن و رانندگی یاد بگیر بعدش من واست پرادو می خرم .

  1. ظرفیت حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگا بایت
  2. قلم ندارد
  3. لپتاپ دست دوم لمسی
  4. عملکرد باتری فوقالعاده
  5. لپ تاپ Aspire 3 A315-57G-75CB
  6. فروشگاه های نرم افزار

حافظه رم دستگاه 4GB DDR3 1866MHz می باشد (مادربورد دستگاه ایسوس E203NA دارای یک اسلات رم به صورت Onboard باشد). این مقدار حافظه برای کارهای عمومی و روزمره مناسب می باشد و قابلیت ارتقاء ندارد. دستگاه E203NA ایسوس دارای حافظه عادی (HDD) با ظرفیت 500GB 5400RPM می باشد و این حافظه قابلیت افزایش را دارا می باشد. همچنین برای قرار دادن حافظه خشک (SSD) بر روی این دستگاه باید حافظه عادی آن را خارج کرده و حافظه SSD را جایگزین نمایید. باطری به کار رفته در لپ تاپ E203NA ، از نوع لیتیومی 3 سلولی و ظرفیت 42WHr می باشد که برای کارهای روزمره 4 الی 6ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود. ضمنا طراحی مدار برق دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که در صورت شارژ کامل، باطری از مدار خارج می شود تا آسیبی به باطری وارد نگردد (مدار قطع کن باطری). باطری این نسل نسبت به نسل قبلی اندکی کاهش یافته است. ایسوس برای خنک کننده دستگاه E203NA از یک فن کوچک که در بالای مادربورد قرار گرفته، استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولا قرار دارد بنابراین زمانی که دستگاه در حالت حداکثر توان کار می کند، در بالای صفحه کلید تا حدودی گرما را حس می کنید. صدای فن دستگاه در حالت High Performance نیز در خروجی به گوش نمی رسد زیرا سخت افزار آن بسیار پایین می باشد و حرارت چندانی تولید نمی کند.

  • مزایا: صفحه نمایش پویا / شاسی جذاب/صفحه کلید راحت
  • لپ تاپ ایسر Nitro 5
  • بهرهمندی از فناوریهای پیشرفته
  • لوازم خانگی برقی
  • زدن ctrl+shift+esc و در پی آن باز شدن پنجرهی Task manager
  • پورت شبکه Ethernet دارد
  • لولا لپ تاپ

این سری از لپ تاپ های ایسوس مجهز به پردازنده های سطح بالایی هستند که می توانند پردازش های سنگین را به راحتی انجام دهند. سری لپ تاپ های Vivobook یک لپ تاپ متناسب با همه ی حرفه ها هستند و این باعث می شود که برای اکثر افراد انتخابی راحت باشند، به خصوص اگر قیمت مناسب آنها را در نظر بگیرید. این لپ تاپ ها برای گردش های کاری مبتنی بر بهرهوری مناسب هستند. این سری از لپ تاپ های ایسوس به عنوان لپ تاپ های تجاری دسته بندی می شوند و به صورت حساب خود عمل میکنند. باتری های آنها نقطه قوتی هستند و به گونهای ساخته شدهاند که برای استفاده طولانی مدت کاملا بادوام باشند. انتخابی مطمئن برای تجربه بازی همه جانبه، این سری از لپ تاپ های ایسوس به سختافزار و نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای سنگین ترین بازی های موجود مجهز هستند. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 پردازنده های گرافیکی مبتنی بر انویدیا آن ها از فناوری ردیابی پرتو، ظرفیت VRAM فراوان و هر قدرتی در “Armory Crate” استفاده می کنند تا در بزرگترین بازی های AAA و VR شرکت کنند.

لپ تاپ ها همیشه جز جدایی ناپذیر کار و درس خواندن ما بوده اند و بهتر است هنگام خرید در کنار مقوله های مختلف قیمت آن را نیز در نظر بگیریم. لپ تاپ یا رایانه یکی از بارز ترین ویژگی هایی که دارد قابل حمل بودن آن است که این تفاوت آشکار باعث می شود بسیاری از مردم برای خرید سیستم به سراغ Laptop بروند. خرید یک لپ تاپ رده عمومی با قیمت مناسب همیشه یکی از سخت ترین کارها برای دانشجویان و بسیاری از افراد بوده ؛زیرا نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید لپ تاپ کنند.همچنین لپ تاپ های ارزان جهت انجام کارهای روزمره توسط برندهای مختلفی مثل ایسر,دل,ایسوس و… عرضه می شود.ایسوس یکی از برندهایی که طیف وسیعی لپ تاپ با قیمت های مختلف عرضه می کند. در زیر به معرفی ارزان ترین لپ تاپ ایسوس در بازار ایران خواهیم پرداخت.برای مشاهده لیست قیمت لپ تاپ ایسوس به این قسمت مراجعه کنید. این مدل با دارا بودن 4 گیگابایت رم و 2 مگابایت حافظه کش یکی از اقتصادی ترین لپ تاپ های ایسوس محسوب می شود که تنها 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. قیمت استوک لپ تاپ از مشخصات این لپ تاپ می توان به نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن اچ دی برای تماشای فیلم ها اشاره کرد. پردازنده N4200 1.10 GHz وظیفه پردازش این لپ تاپ را بر عهده دارد و باتری 33 وات ساعتی آن نیز انرژی را در این لپ تاپ تامین می کند. این لپ تاپ ارزان قیمت حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و در رنگ های سیاه و شکلاتی موجود است. ارزان ترین لپ تاپ ایسوس از ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیرهسازی در VivoBook X540NA - M بهره برده و در صورت لزوم قادرید از هارد دیسک اکسترنال برای ارتقا حافظه داخلی استفاده کنید.

  • اما بسیار سنگین
  • قیمت: 41890000 تومان (اردیبهشت 1401)
  • نوع لپ تاپ استوک
  • پردازنده: Intel Core i7 2670QM / 2.2 GHz Max Turbo Speed 3.1 GHz/ Cache 6 MB نسل دو
  • تبلت - تبلت C idea

از اینکه سوالتون رو مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکریم. ما در ضمینه قیمت گذاری لپ تاپ دست دوم تخصصی نداریم اما میتونبد برای اطلاع از قیمت لپ تاپ دست دوم در سایت های فروش لپ تاپ های با مشخصات مشابه رو ببنید چقدر قیمت گذاری شدند. البته بعضی وقت ها هم قیمت لپ تاپ دست دوم توافقی بین دو طرف هست. مشخص لپ تاپ بد نیست اما دقت کنید که نسل سوم پردازنده را دارد و لپ تاپ کمی قدیمی است. البته اگر ایراد سخت افزاری نداشته باشد میتونه نیازهای شما رو برآورده کنه. با توجه به مشخصاتی که مدنظرتون هست. حرف و نگاه تون واقعا ناراحت کنده است. ما در مسترنکست شبانه روز تلاش رو میکنیم تا بتونیم با تولید محتوای با کیفیت راهنمای های خرید، به خرید ما عزیزان کمک کنیم. در کنار آن روزانه ده ها مشاوره رایگان نیز برای خرید انجام میدهیم و …

لپ تاپ دل PRECISION M6800 از محصولات کمپانی دل می باشد، کمپانی Dell سرشار از نکات مهمی است که می تواند برای کسب و کار های کوچک که به دنبال رشد و توسعه هستند بسیار مفید باشد. مایکل دل به عنوان موسس شرکت دل در سال ۱۹۸۴ و در حالی که دانشجو بود این شرکت را با هزینه اندکی راه اندازی نمود. اصلی ترین استراتژی شرکت دل در ابتدای راه برداشتن خرده فروش ها و کاهش هزینه ها بود که این کار از طریق بازاریابی مستقیم انجام می شد. یکی از مهم ترین خدماتی که در شرکت دل به عنوان یک نقطه عطف بزرگ محسوب می شود، تاسیس مرکز پشتیبان برای محصولات تولید شده است. شما می توانید یکی از محصولات برند دل را با نام لپ تاپ dell M6800 از فروشگاه ما با قیمتی مناسب خریداری نمائید. برای مشاهده مشخصات لپ تاپ دل پریسیشن M6800 با ما همراه باشید.

بدنه مقاومت خوبی در برابر فشار و خمش دارد و از یک شاسی قوی بهره میبرد. برای چنین محصولی با توجه به ردهی کاربری و قیمتی، انتظار مواجهه با سختافزارهای چندان رده بالایی را نداشته باشید. بر همین اساس، پردازندهی مرکزی AMD A6-9220e، پردازشگر گرافیکی OnBoard به همراه 4GB رم از نوع DDR4 1866MHz، حافظه معمولی HDD با ظرفیت 1TB سخت افزار این لپ تاپ را تشکیل می دهند. صفحه نمایش لپتاپ IdeaPad Slim 1 یک نمونهی متوسط با پنل TN از نوع 250nits، وضوح HD با رزولوشن 1366×768 و روکش مات است و در ضمن صفحه نمایش این لپتاپ تا 180 درجه باز می شود. از امکانات قابل توجه این لپتاپ کوچک میتوان به کیبورد جزیرهای و تاچ پد یک تکه اشاره کرد که کاملا کاربر را از تهیهی ماوس و کیبورد جداگانه (برای کاربری معمول روزمره) بینیاز میکند. پورت ها هم تنوع خوبی دارند و روی لبههای دو طرف Ideapad Slim 1 شاهد یک پورت HDMI، دو USB 3.2 و جک ۳.۵ میلیمتری اتصال هدفون و کارت خوان Micro SD هستیم. دو بلندگوی استریو هم در این لپتاپ تعبیه شده که خروجی آنها از قسمت زیرین دستگاه است و کیفیت صدای خوبی دارد. خرید لب تاپ دست دوم ارزان در مجموع اگر برای انجام امور معمول روزمرهی خود به یک دستیار کوچک، همراه و خوش قیمت نیاز داشته باشید، Ideapad Slim 1 میتواند انتخاب ایده آلی محسوب شود.

اگر به دنبال یک لپتاپ با قدرت در سطح دسکتاپ هستید، MSI GE76 Raider تقریباً به همان اندازه قدرتمند است، اگرچه ممکن است مجبور باشید برای رسیدن به آن مقدار از عملکرد زیادی پول خرج کنید. و این به لطف ، اجزای پیشرفته آن مانند Intel Core i9-12900HK و Nvidia GeForce RTX 3080 Ti بدست میاید۰. صفحه نمایش 17.3 اینچی 1080p با نرخ حداکثر تازه سازی 360 هرتز که برای بازیکنان ورزش های الکترونیکی عالی است، اما هر کس دیگری بسته به تنظیمات موجود ممکن است بخواهد صفحه نمایش 1440p یا 4K را در نظر بگیرد. ما این لپتاپ را با پیکربندی در قیمت 3999 دلار تست کردیم، که برای اینکه هنگام خرید اشک حساب بانکیتان را در بیاورید کافی است. هزینه زیادی برای خرید لپ تاپ به حساب میآید (ما تصور می کنیم حافظه DDR5 تا حدی این قیمت را افزایش می دهد)، اما همچنین بهترین عملکردی است که اخیراً دیده ایم. آخرین Razer Blade 15 بهبودهای جزیی ایجاد کرده است، اما آنها قابل توجه هستند و تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورند.

همچنین در کنار صفحهکلید، یک کلید چرخی وجود دارد که با استفاده از آن میتوان ابزارهایی در نرمافزارهای فوتوشاپ، افتر افکت، لایتروم کلاسیک و پریمیر پرو را منطبق کرد. همچنین برخی تنظیمات اولیه در ویندوز را هم میتوان از طریق این کلید چرخشی که با فشردن آن، منویی در صفحهنمایش باز میشود، به آنها دسترسی داشت. نمایشگر ۱۶ اینچی OLED استودیوبوک با وضوح ۴K ارائه شده و در نوع خود فوقالعاده است. روشنایی بالا و رنگهای زنده، چیزهایی هستند که برای طراحان بسیار مهم است. این نمایشگر دارای دو گواهینامه Pantone Validated و Calman Verified است. بازتولید رنگ چشمگیر است. این پنل قادر به بازتولید حجم کلی ۱۶۷ درصد sRGB و ۱۱۷ درصد DCI-P3 است. روشنایی در بالاترین حالت به ۳۹۵ نیت میرسد و سطح مشکی واقعی و فوقالعاده ارائه میشود که این از ویژگیهای پنل OLED است. تنها ایرادی که میتوان به این صفحهنمایش وارد کرد، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی آن است.

  • رَم: 16 گیگ DDR4
  • به سایز و اندازه لپ تاپ مورد نیازتان توجه کنید
  • ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • Core i9

کلا خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم کمی همراه با ریسکه ، لپ تاپ hp استوک مسلما اگه از الکترونیک سر در نمیارید و همچنین زبان انگلیسی رو بلد نیستید خیلی توصیه به خرید لوازم الکترونیکی دسته دوم نمی کنم . ببینید الان تو سال 92 دیگه کسی جنس دسته دومش رو نمی فروشه چون دیگه همون رو نمی تونه بخره . مگر اینکه لپ تاپش یه عیب نهفته داشته باشه ، لپ تاپش قدیمی باشه و یا اصولا پول لازم باشه . فقط تو حالت سوم به نفع شماست وگرنه آدم عاقل لپ تاپ سالم و بدردبخور رو نمی فروشه . اگه با روش های تست نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ آشنا هستید که دیگه احتیاجی به توصیه من نیست ، خودتون اقدام کنید . یه بنده خدایی بود ماشین پیکان خریده بود واسه بچش در حالیکه پول پژو یا بالاتر رو هم داشت . پسره شاکی بود از این پیکانه ولی باباش میگفت تو اول با این پیکان قرازه تصادفاتو بکن و رانندگی یاد بگیر بعدش من واست پرادو می خرم .

  1. ظرفیت حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگا بایت
  2. قلم ندارد
  3. لپتاپ دست دوم لمسی
  4. عملکرد باتری فوقالعاده
  5. لپ تاپ Aspire 3 A315-57G-75CB
  6. فروشگاه های نرم افزار

حافظه رم دستگاه 4GB DDR3 1866MHz می باشد (مادربورد دستگاه ایسوس E203NA دارای یک اسلات رم به صورت Onboard باشد). این مقدار حافظه برای کارهای عمومی و روزمره مناسب می باشد و قابلیت ارتقاء ندارد. دستگاه E203NA ایسوس دارای حافظه عادی (HDD) با ظرفیت 500GB 5400RPM می باشد و این حافظه قابلیت افزایش را دارا می باشد. همچنین برای قرار دادن حافظه خشک (SSD) بر روی این دستگاه باید حافظه عادی آن را خارج کرده و حافظه SSD را جایگزین نمایید. باطری به کار رفته در لپ تاپ E203NA ، از نوع لیتیومی 3 سلولی و ظرفیت 42WHr می باشد که برای کارهای روزمره 4 الی 6ساعت شارژدهی دستگاه را تامین میکند. باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود. ضمنا طراحی مدار برق دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که در صورت شارژ کامل، باطری از مدار خارج می شود تا آسیبی به باطری وارد نگردد (مدار قطع کن باطری). باطری این نسل نسبت به نسل قبلی اندکی کاهش یافته است. ایسوس برای خنک کننده دستگاه E203NA از یک فن کوچک که در بالای مادربورد قرار گرفته، استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولا قرار دارد بنابراین زمانی که دستگاه در حالت حداکثر توان کار می کند، در بالای صفحه کلید تا حدودی گرما را حس می کنید. صدای فن دستگاه در حالت High Performance نیز در خروجی به گوش نمی رسد زیرا سخت افزار آن بسیار پایین می باشد و حرارت چندانی تولید نمی کند.

  • مزایا: صفحه نمایش پویا / شاسی جذاب/صفحه کلید راحت
  • لپ تاپ ایسر Nitro 5
  • بهرهمندی از فناوریهای پیشرفته
  • لوازم خانگی برقی
  • زدن ctrl+shift+esc و در پی آن باز شدن پنجرهی Task manager
  • پورت شبکه Ethernet دارد
  • لولا لپ تاپ

این سری از لپ تاپ های ایسوس مجهز به پردازنده های سطح بالایی هستند که می توانند پردازش های سنگین را به راحتی انجام دهند. سری لپ تاپ های Vivobook یک لپ تاپ متناسب با همه ی حرفه ها هستند و این باعث می شود که برای اکثر افراد انتخابی راحت باشند، به خصوص اگر قیمت مناسب آنها را در نظر بگیرید. این لپ تاپ ها برای گردش های کاری مبتنی بر بهرهوری مناسب هستند. این سری از لپ تاپ های ایسوس به عنوان لپ تاپ های تجاری دسته بندی می شوند و به صورت حساب خود عمل میکنند. باتری های آنها نقطه قوتی هستند و به گونهای ساخته شدهاند که برای استفاده طولانی مدت کاملا بادوام باشند. انتخابی مطمئن برای تجربه بازی همه جانبه، این سری از لپ تاپ های ایسوس به سختافزار و نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای سنگین ترین بازی های موجود مجهز هستند. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 پردازنده های گرافیکی مبتنی بر انویدیا آن ها از فناوری ردیابی پرتو، ظرفیت VRAM فراوان و هر قدرتی در “Armory Crate” استفاده می کنند تا در بزرگترین بازی های AAA و VR شرکت کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 698
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی