loading...

فردوس برین

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 13
چهارشنبه 30 شهريور 1401 زمان : 13:23

تفاوت عکس OPG با عکس رادیولوژی معمولی دندان چیست؟ در عکس او پی جی همه دندانها و استخوان فک اطراف آنها در یک عکس دیده می شوند اما در عکس رادیولوژی معمولی، تنها یک یا چند دندان از زاویه نزدیک دیده می شوند. اگر چه این برای دیدن وضعیت دقیق تر یک دندان مشخص (مثلا وضعیت پالپ دندان یا آسیب دیدگی عصبهای داخل آن یا ترکهای ریز احتمالی) مفیدتر است اما برای دیدن نمای کلی دندانها مناسب نیست. مواد و تجهیزات دندانپزشکی با عکس او پی جی هر مشکلی در هر جایی از دهان که وجود داشته باشد دیده می شود. همچنین مشکلات مربوط به استخوان فک و ارتباط آن با سر و مفصل گیجگاهی فکی (مفصل فک) مشخص می شود. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد هر دو نوع عکس اشعه ایکس گرفته شود. ۱- چگونه برای گرفتن عکس او پی جی آماده شوم؟ هیچ آمادگی خاصی برای این نوع عکس اشعه ایکس لازم نیست. فقط یادتان باشد عکسهای قبلی خود را برای مقایسه همراه بیاورید.

متخصص دندانپزشکی کودکان، دکتر قریشی پیشنهاد میدهند که تمام کودکان غربالگری ارتودنسی را در سن ۷ سالگی انجام دهند. دندانهای دائمی معمولاً در سن ۶ یا ۷ سالگی درمیآید و مشکلات ارتودنسی مربوط به نامرتب بودن دندانها در این زمان مشخص میشود. برای این که ارتودنسی بیشتر برای کودکان جذابیت بیابد، در بریسها از کشهای رنگی برای نگه داشتن سیمها استفاده میشود. کودکان میتوانند رنگ کش را متناسب با رنگ لباس مدرسه یا تم تعطیلات خود، مثلاً نارنجی و مشکی برای هالووین، انتخاب کنند. انتخاب رنگ کش این احساس را در کودکان به وجود میآورد که آنان نیز در درمان مشارکت دارند. اگر میخواهید اطلاعاتی در زمینه هزینه ارتودنسی کودکان، عکس ارتودنسی کودکان، قیمت ارتودنسی کودکان، پلاک ارتودنسی کودکان، سن مناسب ارتودنسی کودکان، هزینه ارتودنسی دندان کودکان، فیلم ارتودنسی دندان کودکان کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید. اکثر والدین میدانند که مراقبت روزانه از دندانها باید در طول سالهای کودکی فرزندشان آغاز شود.

Doyan Rib Rasp دویان ریب راسپ- با گردن بلند ، دستگیره راحت و قلاب افقی ، قلاب دنده Doyen برای جراحی های قلب و عروق طراحی شده است. توانایی نگه داشتن یا خراشیدن دنده ها را دارد. گیره Fogarty - فقط یک گیرنده بافت آسیب زا نیست. این گیره با تیغه های دندانه دار لاستیکی خرد می شود که اجازه می دهد تا بر روی بافت ها و رگ های خونی تصدیق شود. این لاستیک یک قطعه یکبار مصرف است و نباید برای بیماران مختلف استفاده مجدد شود. Frazier Suction Tube -لوله مکش فریزر این ابزار نازک که به نام Michael Frazier ابداع شده و به دقیق ترین روش برای مکش مایعات حفره ها استفاده می شود. شافت از مواد انعطاف پذیر ساخته شده است تا موقعیت های مختلف را در طول مراحل ایجاد کند. در صورت عدم توجه ، مایعات و سایر مواد ممکن است شروع به جمع شدن و مانع روند جراحی کنند. با استفاده از لوله مکش Frazier ، زخم قادر به خشک و تمیز ماندن است ، زیرا ابزار قابل تنظیم از ایجاد مزاحمت خودداری می کند.

خرید از طریق فروشگاه های انلاین به دلیل مقرون به صرفه بودن بیش از قبل مورد توجه خریداران عمده قرار گرفته است. کارخانه های تولیدی لوازم مصرفی پزشکی و دندانپزشکی در سال های اخیر با انتخاب یک اسم برند مناسب و برند سازی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بازار های فروش به محصولات خود اختصاص دهند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی با برند رز یکی از برند های فعال در زمینه تولید این محصولات است. هر یک از این برند های معتبر محصولات ویژه ای را در زمینه پزشکی با کیفیت صادراتی تولید می کنند. این برند ها با افزایش سطح کیفیت خود و استفاده از بهترین امکانات روز دنیا توانسته اند سهم خوبی از بازار های داخلی و خارجی را به محصولات خود اختصاص دهند. البته نا گفته نماند که ایجاد ساختار های نمایندگی درست نیز تاثیر بسزایی در افزایش شهرت این برند ها داشته است. نمایندگی های مجاز یکی از بهترین مراکز معتبر و مورد اعتماد خریداران عمده هستند که می توانند فعالیت های گسترده ای ا در زمینه فروش انواع تجهیزات داشته باشند.

انجام آزمایشهای موفقیتآمیز پی در پی، به ما اطمینان بیشتری نسبت به بلوغ فنی نمونه اولیه "مفهوم سلاح تنفس هوای مافوق صوت" میدهد. این "موفقیت" سومین آزمایش موفقیتآمیز در سلسلهای از سلاحهای مافوق صوت در حال توسعه در برنامههای مختلف ایالات متحده است. این آزمایشها به دنبال شلیک ناموفق یک نوع دیگر از سلاح مافوق صوت در تاریخ ۲۹ ژوئن در هاوایی انجام میشود. ایالات متحده و رقبای جهانی آن در حال افزایش سرعت خود برای ساخت سلاحهای مافوق صوت هستند؛ نسل بعدی سلاحهایی که مکانیسمهای رقیب را شکست دهد. سلاحهای مافوق صوت با سرعتی بیش از پنج برابر سرعت صوت یا حدود ۶۲۰۰ کیلومتر در ساعت در اتمسفر فوقانی حرکت میکنند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. افزودنی های بتن چیست؟ بهترین برند کولر چیست؟ آیا میدانید چه مواردی در تلویزیون قابل تعمیر است؟ بهترین راهکار ذخیره سازی اطلاعات کدام است؟ چطور بلیط لحظه آخری بخریم؟ آیامیدانید دمایمناسب برایپکیج در زمستان چقدراست؟

تشک صندلی یونیت نیز از چرم بوده و خود صندلی نیز از زیر سری، پشتی صندلی، شاسی و زیر دستی تشکیل شده است. زیر سری صندلی یونیت به شکلی میباشد که به راحتی میتوان آن را به زاویه دلخواه و مورد نیاز حرکت دارد و از قابلیت تغییر ارتفاع و زاویه زیر گردن برخوردار میباشد. طراحی و ساخت یونیت بسیار حساس بوده و بایستی از استانداردهای بسیار زیادی برخوردار باشد تا بتواند کارایی و نقش بسیار مهم خود را اجرا کند. شما نیز میتوانید بهترین برند و مدل یونیت مورد نظر خود را از همین وب سایت پیش روی تهیه و خریداری کنید. از دیگر مهمترین و پرکاربردترین انواع تجهیزات دندان پزشکی میتوان به اسکالر اشاره کرد که از این دستگاه برای برداشتن هر گونه پلاکها و جرمگیری دندان استفاده میشود. و در آخر سعی بر آن داریم تا در مورد یکی دیگر از مهمترین و اصلیترین انواع تجهیزات دندان پزشکی توضیحاتی را ارائه دهیم و آن نیز سرنگ دندانی میباشد که برای بیحس کردن دندان بیماران از سرنگ استفاده میشود. سوزن این مدل از سرنگها کمی بلندتر از سوزنهای دیگر سرنگها بوده تا دندانپزشک بتواند به راحتی آن را به نقطه مورد نظر در دهان بیمار خود ببرد. ممکن است بیمار در لحظه اول تزریق احساس درد داشته باشد که بلافاصله بعد از تزریق مادهی بیحس کننده این درد برطرف شده و دیگر هیچ دردی را احساس نخواهد کرد. شما میتوانید تمامی محصولات و قیمتهای آنها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، میتوانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

در این محتوا به بررسی و توضیح اینکه، جراحی لثه چیست و آشنایی با انواع این عملها پرداخته ایم و در ادامه توضیح داده ایم که مراحل این جراحی چگونه است. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف جراحی لثه چیست و چرا انجام میشود؟ هدف از عمل جراحی لثه چیست؟ انواع جراحی لثه کدامند؟ سایر روش های جراحی لثه چیست؟ مراحل جراحی لثه چگونه است؟ آیا جراحی لثه درد دارد؟ بهبودی و دوره نقاهت عمل لثه چقدراست؟ چقدر بعد از جراحی لثه، باید به پزشک مراجعه کرد؟ هزینه عمل جراحی لثه چگونه است؟ آیا می توان از بیماری لثه جلوگیری کرد؟ در صورت عدم انجام عمل لثه چه اتفاقی می افتد؟ جراحی لثه چیست و چرا انجام میشود؟ زمانی که لازم باشد برای درمان برخی شرایط و بیماری های لثه، از جمله عفونت لثه یا پریودنتیت اقدام شود، دندانپزشکان دست به عمل لثه میزنند. این جراحی معمولا تحت عنوان عمل پریودنتال نیز شناخته میشود. زمانی که بافت لثه قابلیت درمان نداشته باشد، نیاز به عمل جراحی لثه و یا پیوند لثه است.

به عنوان مثال هرچه توان قدرتی یک یونیت بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. تمام بیونیتها تابلتی دارند که شلنگها رو آن قرار میگیرند. تعداد شلگهای بیشتر میزان امکانات بیشتر یونیت را نشان میدهد. شلنگ از بالا بودن یونیت، کار دندانپزشک را برای درمان، بسیار راحت میکند. بنابراین قیمت یونیتهای ایرانی که این ویژگی را دارند به مراتب بیشتر است. پارس دنتال یک مدل با کیفیت و با قیمت مناسب به نام ساملن، را وارد بازار کرده است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال کردهاند. موتور این یونیت 220 ولت است و حافظه دارد. حافظهدار بودن این یونیت به سرعت کار دندانپزشک بسیار کمک میکند. از دیگر ویژگیهای این یونیت میتوان به بدنهی فلزی ضخیم، رنگ مرغوب با کیفیت الکتروستاتیک، تابلت 3 شلنگه از بالا، صفحه کلید الکترونیکی، وجود نگاسکوپ، زیرهی دو محوره و چراغ یونیت با سایه نام برد. شرکت دنتوس یک یونیت پیشرفته و زیبا به نام R3006 تولیده کرده است. این یونیت صندلی دارای طراحی ارگونومیک با بذنهی آلمینیوم مقاوم است.

  • خرابی شدن بست شلنگها و رابطها
  • مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • یونیت دندان پزشکی
  • مصارف شیربرقی دریونیت
  • غلظت اکسیژن
  • مدارک مربوط به ثبت شرکت متقاضی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • طول عمر کامپوزیت چقدر است؟

4. جهت انجام جراحی تمام فک ایمپلنت در یک جلسه، چند روز باید مرخصی گرفت؟ عمدتا” روز جراحی و روز بعد ازآن بایستی از انجام کارهای روزمره و مشکل جلوگیری شود و شخص استراحت داشته باشد. البته در این مرکز بسیاری از کارها بدون جراحی به تشخیص دکتر انجام می گردد. 5. آيا بیماری های خاص مانعى براى انجام ايمپلنت است؟ باید توجه کرد که هر نوع بیماری خاص و تمام دارو های مصرفی باید با پزشک معالج در میان گذاشته شود و در صورت نیاز در ارتباط با قطع یا جایگزینی داروها مشورت شود. توجه به داروهای مصرفی بیماران دارای پوکی استخوان، یا کاهش تراکم استخوان، دیابت و قند خون بالا ، بیماری های قلبی و خود ایمنی از نکات بسیار مهمی است که در جراحی ایمپلنت باید به آن توجه شود. 6. چرا قیمت ایمپلنت در کلینیک هاى مختلف دندان پزشکى متفاوت است؟ برندهاى بسیار مختلفى امروزه در بازار موجود است که کیفیت و قیمت انها متفاوت است و مسلمأ قسمتى از تفاوت هزینه مربوط به انتخاب نوع ایمپلنت است.

تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست (transcutaneous electrical nerve stimulation (TENS: درمانی که از جریانهای الکتریکی در سطوح پایین برای تسکین درد استفاده میکند. در دندانپزشکی، TENS یک نوع درمان است که میتواند برای تمدد اعصاب و عضلات صورت و فک استفاده شود. تجهیزات یونیت دندانپزشکی تحلیل استخوان (bone resorption ): کاهش میزان استخوانی که از ریشه دندان حمایت میکند؛ بیماری پریودنتال یکی از شایعترین علل آن میباشد. تحلیل لثه (gum recession ): اکسپوز ریشه دندان به دلیل انقباض ناشی از ابریژن ، اروژن ، بیماری پریودنتال و یا جراحی. ترمیم های رزین کامپوزیت (composite resin filling ): مواد ترمیمی با خاصیت پلاستیک و همرنگ دندان که شامل ذرات سرامیک یا شیشه ای کوچک هسنتد که معمولا توسط کاتالیست های شیمیایی و نور ، سخت و کیور می شوند . این مواد جایگزین ترمیم های آمالگام هستند . ترنسپلنت (transplant ) : کشیدن دندان طبیعی از ساکت یا حفره ی خود و قرار دادن آن در حفره خالی دندان دیگر. تروما(trauma ): آسیب ناشی از نیروی خارجی، مواد شیمیایی، دمای بیش از حد و یا جهت گیری نامطلوب و ضعیف دندان.

تفاوت عکس OPG با عکس رادیولوژی معمولی دندان چیست؟ در عکس او پی جی همه دندانها و استخوان فک اطراف آنها در یک عکس دیده می شوند اما در عکس رادیولوژی معمولی، تنها یک یا چند دندان از زاویه نزدیک دیده می شوند. اگر چه این برای دیدن وضعیت دقیق تر یک دندان مشخص (مثلا وضعیت پالپ دندان یا آسیب دیدگی عصبهای داخل آن یا ترکهای ریز احتمالی) مفیدتر است اما برای دیدن نمای کلی دندانها مناسب نیست. مواد و تجهیزات دندانپزشکی با عکس او پی جی هر مشکلی در هر جایی از دهان که وجود داشته باشد دیده می شود. همچنین مشکلات مربوط به استخوان فک و ارتباط آن با سر و مفصل گیجگاهی فکی (مفصل فک) مشخص می شود. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد هر دو نوع عکس اشعه ایکس گرفته شود. ۱- چگونه برای گرفتن عکس او پی جی آماده شوم؟ هیچ آمادگی خاصی برای این نوع عکس اشعه ایکس لازم نیست. فقط یادتان باشد عکسهای قبلی خود را برای مقایسه همراه بیاورید.

متخصص دندانپزشکی کودکان، دکتر قریشی پیشنهاد میدهند که تمام کودکان غربالگری ارتودنسی را در سن ۷ سالگی انجام دهند. دندانهای دائمی معمولاً در سن ۶ یا ۷ سالگی درمیآید و مشکلات ارتودنسی مربوط به نامرتب بودن دندانها در این زمان مشخص میشود. برای این که ارتودنسی بیشتر برای کودکان جذابیت بیابد، در بریسها از کشهای رنگی برای نگه داشتن سیمها استفاده میشود. کودکان میتوانند رنگ کش را متناسب با رنگ لباس مدرسه یا تم تعطیلات خود، مثلاً نارنجی و مشکی برای هالووین، انتخاب کنند. انتخاب رنگ کش این احساس را در کودکان به وجود میآورد که آنان نیز در درمان مشارکت دارند. اگر میخواهید اطلاعاتی در زمینه هزینه ارتودنسی کودکان، عکس ارتودنسی کودکان، قیمت ارتودنسی کودکان، پلاک ارتودنسی کودکان، سن مناسب ارتودنسی کودکان، هزینه ارتودنسی دندان کودکان، فیلم ارتودنسی دندان کودکان کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید. اکثر والدین میدانند که مراقبت روزانه از دندانها باید در طول سالهای کودکی فرزندشان آغاز شود.

Doyan Rib Rasp دویان ریب راسپ- با گردن بلند ، دستگیره راحت و قلاب افقی ، قلاب دنده Doyen برای جراحی های قلب و عروق طراحی شده است. توانایی نگه داشتن یا خراشیدن دنده ها را دارد. گیره Fogarty - فقط یک گیرنده بافت آسیب زا نیست. این گیره با تیغه های دندانه دار لاستیکی خرد می شود که اجازه می دهد تا بر روی بافت ها و رگ های خونی تصدیق شود. این لاستیک یک قطعه یکبار مصرف است و نباید برای بیماران مختلف استفاده مجدد شود. Frazier Suction Tube -لوله مکش فریزر این ابزار نازک که به نام Michael Frazier ابداع شده و به دقیق ترین روش برای مکش مایعات حفره ها استفاده می شود. شافت از مواد انعطاف پذیر ساخته شده است تا موقعیت های مختلف را در طول مراحل ایجاد کند. در صورت عدم توجه ، مایعات و سایر مواد ممکن است شروع به جمع شدن و مانع روند جراحی کنند. با استفاده از لوله مکش Frazier ، زخم قادر به خشک و تمیز ماندن است ، زیرا ابزار قابل تنظیم از ایجاد مزاحمت خودداری می کند.

خرید از طریق فروشگاه های انلاین به دلیل مقرون به صرفه بودن بیش از قبل مورد توجه خریداران عمده قرار گرفته است. کارخانه های تولیدی لوازم مصرفی پزشکی و دندانپزشکی در سال های اخیر با انتخاب یک اسم برند مناسب و برند سازی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بازار های فروش به محصولات خود اختصاص دهند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی با برند رز یکی از برند های فعال در زمینه تولید این محصولات است. هر یک از این برند های معتبر محصولات ویژه ای را در زمینه پزشکی با کیفیت صادراتی تولید می کنند. این برند ها با افزایش سطح کیفیت خود و استفاده از بهترین امکانات روز دنیا توانسته اند سهم خوبی از بازار های داخلی و خارجی را به محصولات خود اختصاص دهند. البته نا گفته نماند که ایجاد ساختار های نمایندگی درست نیز تاثیر بسزایی در افزایش شهرت این برند ها داشته است. نمایندگی های مجاز یکی از بهترین مراکز معتبر و مورد اعتماد خریداران عمده هستند که می توانند فعالیت های گسترده ای ا در زمینه فروش انواع تجهیزات داشته باشند.

انجام آزمایشهای موفقیتآمیز پی در پی، به ما اطمینان بیشتری نسبت به بلوغ فنی نمونه اولیه "مفهوم سلاح تنفس هوای مافوق صوت" میدهد. این "موفقیت" سومین آزمایش موفقیتآمیز در سلسلهای از سلاحهای مافوق صوت در حال توسعه در برنامههای مختلف ایالات متحده است. این آزمایشها به دنبال شلیک ناموفق یک نوع دیگر از سلاح مافوق صوت در تاریخ ۲۹ ژوئن در هاوایی انجام میشود. ایالات متحده و رقبای جهانی آن در حال افزایش سرعت خود برای ساخت سلاحهای مافوق صوت هستند؛ نسل بعدی سلاحهایی که مکانیسمهای رقیب را شکست دهد. سلاحهای مافوق صوت با سرعتی بیش از پنج برابر سرعت صوت یا حدود ۶۲۰۰ کیلومتر در ساعت در اتمسفر فوقانی حرکت میکنند. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. افزودنی های بتن چیست؟ بهترین برند کولر چیست؟ آیا میدانید چه مواردی در تلویزیون قابل تعمیر است؟ بهترین راهکار ذخیره سازی اطلاعات کدام است؟ چطور بلیط لحظه آخری بخریم؟ آیامیدانید دمایمناسب برایپکیج در زمستان چقدراست؟

تشک صندلی یونیت نیز از چرم بوده و خود صندلی نیز از زیر سری، پشتی صندلی، شاسی و زیر دستی تشکیل شده است. زیر سری صندلی یونیت به شکلی میباشد که به راحتی میتوان آن را به زاویه دلخواه و مورد نیاز حرکت دارد و از قابلیت تغییر ارتفاع و زاویه زیر گردن برخوردار میباشد. طراحی و ساخت یونیت بسیار حساس بوده و بایستی از استانداردهای بسیار زیادی برخوردار باشد تا بتواند کارایی و نقش بسیار مهم خود را اجرا کند. شما نیز میتوانید بهترین برند و مدل یونیت مورد نظر خود را از همین وب سایت پیش روی تهیه و خریداری کنید. از دیگر مهمترین و پرکاربردترین انواع تجهیزات دندان پزشکی میتوان به اسکالر اشاره کرد که از این دستگاه برای برداشتن هر گونه پلاکها و جرمگیری دندان استفاده میشود. و در آخر سعی بر آن داریم تا در مورد یکی دیگر از مهمترین و اصلیترین انواع تجهیزات دندان پزشکی توضیحاتی را ارائه دهیم و آن نیز سرنگ دندانی میباشد که برای بیحس کردن دندان بیماران از سرنگ استفاده میشود. سوزن این مدل از سرنگها کمی بلندتر از سوزنهای دیگر سرنگها بوده تا دندانپزشک بتواند به راحتی آن را به نقطه مورد نظر در دهان بیمار خود ببرد. ممکن است بیمار در لحظه اول تزریق احساس درد داشته باشد که بلافاصله بعد از تزریق مادهی بیحس کننده این درد برطرف شده و دیگر هیچ دردی را احساس نخواهد کرد. شما میتوانید تمامی محصولات و قیمتهای آنها در سایت توثکالا مشاهده بفرمائید. در صورت نیاز برای ارتباط بیشتر یا آشنایی با فرایند خرید، میتوانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۱۲۸۵۴ از کارشناسان با تجربه ما در توثکالا راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین از طریق واتساپ توثکالا و اینستاگرام توثکالا هم ما در خدمت شما هستیم.

در این محتوا به بررسی و توضیح اینکه، جراحی لثه چیست و آشنایی با انواع این عملها پرداخته ایم و در ادامه توضیح داده ایم که مراحل این جراحی چگونه است. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف جراحی لثه چیست و چرا انجام میشود؟ هدف از عمل جراحی لثه چیست؟ انواع جراحی لثه کدامند؟ سایر روش های جراحی لثه چیست؟ مراحل جراحی لثه چگونه است؟ آیا جراحی لثه درد دارد؟ بهبودی و دوره نقاهت عمل لثه چقدراست؟ چقدر بعد از جراحی لثه، باید به پزشک مراجعه کرد؟ هزینه عمل جراحی لثه چگونه است؟ آیا می توان از بیماری لثه جلوگیری کرد؟ در صورت عدم انجام عمل لثه چه اتفاقی می افتد؟ جراحی لثه چیست و چرا انجام میشود؟ زمانی که لازم باشد برای درمان برخی شرایط و بیماری های لثه، از جمله عفونت لثه یا پریودنتیت اقدام شود، دندانپزشکان دست به عمل لثه میزنند. این جراحی معمولا تحت عنوان عمل پریودنتال نیز شناخته میشود. زمانی که بافت لثه قابلیت درمان نداشته باشد، نیاز به عمل جراحی لثه و یا پیوند لثه است.

به عنوان مثال هرچه توان قدرتی یک یونیت بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. تمام بیونیتها تابلتی دارند که شلنگها رو آن قرار میگیرند. تعداد شلگهای بیشتر میزان امکانات بیشتر یونیت را نشان میدهد. شلنگ از بالا بودن یونیت، کار دندانپزشک را برای درمان، بسیار راحت میکند. بنابراین قیمت یونیتهای ایرانی که این ویژگی را دارند به مراتب بیشتر است. پارس دنتال یک مدل با کیفیت و با قیمت مناسب به نام ساملن، را وارد بازار کرده است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال کردهاند. موتور این یونیت 220 ولت است و حافظه دارد. حافظهدار بودن این یونیت به سرعت کار دندانپزشک بسیار کمک میکند. از دیگر ویژگیهای این یونیت میتوان به بدنهی فلزی ضخیم، رنگ مرغوب با کیفیت الکتروستاتیک، تابلت 3 شلنگه از بالا، صفحه کلید الکترونیکی، وجود نگاسکوپ، زیرهی دو محوره و چراغ یونیت با سایه نام برد. شرکت دنتوس یک یونیت پیشرفته و زیبا به نام R3006 تولیده کرده است. این یونیت صندلی دارای طراحی ارگونومیک با بذنهی آلمینیوم مقاوم است.

  • خرابی شدن بست شلنگها و رابطها
  • مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
  • یونیت دندان پزشکی
  • مصارف شیربرقی دریونیت
  • غلظت اکسیژن
  • مدارک مربوط به ثبت شرکت متقاضی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • طول عمر کامپوزیت چقدر است؟

4. جهت انجام جراحی تمام فک ایمپلنت در یک جلسه، چند روز باید مرخصی گرفت؟ عمدتا” روز جراحی و روز بعد ازآن بایستی از انجام کارهای روزمره و مشکل جلوگیری شود و شخص استراحت داشته باشد. البته در این مرکز بسیاری از کارها بدون جراحی به تشخیص دکتر انجام می گردد. 5. آيا بیماری های خاص مانعى براى انجام ايمپلنت است؟ باید توجه کرد که هر نوع بیماری خاص و تمام دارو های مصرفی باید با پزشک معالج در میان گذاشته شود و در صورت نیاز در ارتباط با قطع یا جایگزینی داروها مشورت شود. توجه به داروهای مصرفی بیماران دارای پوکی استخوان، یا کاهش تراکم استخوان، دیابت و قند خون بالا ، بیماری های قلبی و خود ایمنی از نکات بسیار مهمی است که در جراحی ایمپلنت باید به آن توجه شود. 6. چرا قیمت ایمپلنت در کلینیک هاى مختلف دندان پزشکى متفاوت است؟ برندهاى بسیار مختلفى امروزه در بازار موجود است که کیفیت و قیمت انها متفاوت است و مسلمأ قسمتى از تفاوت هزینه مربوط به انتخاب نوع ایمپلنت است.

تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست (transcutaneous electrical nerve stimulation (TENS: درمانی که از جریانهای الکتریکی در سطوح پایین برای تسکین درد استفاده میکند. در دندانپزشکی، TENS یک نوع درمان است که میتواند برای تمدد اعصاب و عضلات صورت و فک استفاده شود. تجهیزات یونیت دندانپزشکی تحلیل استخوان (bone resorption ): کاهش میزان استخوانی که از ریشه دندان حمایت میکند؛ بیماری پریودنتال یکی از شایعترین علل آن میباشد. تحلیل لثه (gum recession ): اکسپوز ریشه دندان به دلیل انقباض ناشی از ابریژن ، اروژن ، بیماری پریودنتال و یا جراحی. ترمیم های رزین کامپوزیت (composite resin filling ): مواد ترمیمی با خاصیت پلاستیک و همرنگ دندان که شامل ذرات سرامیک یا شیشه ای کوچک هسنتد که معمولا توسط کاتالیست های شیمیایی و نور ، سخت و کیور می شوند . این مواد جایگزین ترمیم های آمالگام هستند . ترنسپلنت (transplant ) : کشیدن دندان طبیعی از ساکت یا حفره ی خود و قرار دادن آن در حفره خالی دندان دیگر. تروما(trauma ): آسیب ناشی از نیروی خارجی، مواد شیمیایی، دمای بیش از حد و یا جهت گیری نامطلوب و ضعیف دندان.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 715
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی