loading...

فردوس برین

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 11
10 بهمن 1401 زمان : 13:0

فروش لپ تاپ استوک به چه صورت است؟

laptopفروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به لپ تاپ استوک کار شده است. ما سعی کردهایم با تامین و فروش لپ تاپ های استوک اروپایی و آمریکایی باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب hp pavilion gaming 17 قیمت کنیم. خرید اینترنتی لپتاپ استوک این امکان را برای شما فراهم میآورد که قیمت ها را مقایسه کنید و بتوانید مدلهای متنوعی را بررسی کنید. نکته جالب در مورد لب تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ تازه با مشخصاتی مشابه است. چرا خرید لپ تاپ استوک مقرون به صرفه است؟ یکی از ویژگیهای بارز لپ تاپ استوک، کیفیت ساخت بالای دستگاهها میباشد. از طرف دیگر قیمت لپ تاپ استوک به مراتب از لپ تاپ تازه کمتر است. اگر مایل به خرید نوت بوک استوک هستید، باید یادآوری نماییم که کیفیت لپ تاپ های موجود در فروشگاه آبیدر استوک در حد نو است. خط و خش بسیار کمی دارند و مدت زمان کمی کار کردهاند (به عبارت دیگر لپ تاپ استوک اروپایی در حد نو هستند).

  1. نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی
  2. انتخاب برند لپ تاپ
  3. این مدل کاملا سالم هستن
  4. نوت بوکها (Note Book)
  5. صفحه نمایش با اندازه مناسب و دقت رنگ بالا
  6. مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: AMD Radeon
  7. مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe Graphics

laptopحال سؤال اینجاست که چرا قیمت محصولات لنوو از برندهای دیگر ارزانتر است؟ شاید این تصور در ذهنتان به وجود بیاید که قیمت کمتر مساوی با کیفیت پایین و غیرمناسب است؟ در حقیقت همان طور که اشاره کردیم، این برند یک برند چند ملیتی است؛ اما تولیدات آن در کشور چین انجام میشود. کشور چین یک کشور صنعتی بسیار بزرگ است. کشوری که تا چند سال پیش، فقط برای برندهای کشورهای دیگر محصولات را بهصورت اجرتی تولید میکرد. در حال حاضر چند سالی میشود که چین با کمک تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید محصولات کاملاً چینی کرده است. نیروی کار در چین قیمت بسیار کمی دارد. همچنین خرید زمین برای تأسیس کارخانه نیز قیمت مناسبی خواهد داشت. همه اینها دست به دست هم میدهند تا هزینه تولید را کاهش دهند. در گذشته، برندهای بزرگی مثلاً همانند اپل، در چین محصولات خود را تولید میکردند تا هزینه تولید آنها کاهش پیدا کند؛ اما این کاهش هزینهها باعث سود بیشتر برندها میشد.

این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند.

واحد پردازش مرکزی یا همان CPU های لپتاپ عموما توسط دو شرکت اینتل و AMD ساخته میشوند. رده بندی پردازنده های لپتاپ با PC متفاوت است. امروزه سایت هایی هستند که این رده بندی ها را انجام میدهند و آنها را اصلاحا تحت عنوان بنچمارک CPU به کاربرانشان ارائه میدهند. فرضا پیوند بعدی یک بنچمارک CPU لپتاپ است که از نسل 8 تا نسل 12 پردازنده های اینتل و AMD را رده بندی کرده و منتشر کرده است. قدرت هر لپتاپ یا PC با نوع، تعداد هسته، سرعت فرکانس و نسل پردازنده پردازنده ارتباط مستقیم دارد. همچنین معیار های دیگری همانند قابلیت آورکلاک یا لیتوگرافی پردازنده نیز میتوانند در سرعت و قدرت پردازنده تاثیر گذار باشند. باتری بیشتر لپتاپها از نوع لیتیم-یون یا باتری لیتیم پلیمر بود. این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند. باتری لپتاپ ها بسته به تعداد سلول و میزان ظرفیت و از آن طرف بسته به مقدار توان مصرفی پردازنده و کارت گرافیک شارژدهی دارند.

laptopGT 740M همیشه از طریق Optimus انویدیا در مواقعی که نیازی به بارگذاری سه بعدی هست فعال می شود. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و HP ویژگی های بسیار مفید گرافیک اینتل را به طور کامل غیرفعال نمی کند. به عنوان مثال، HD 4600 ویدیوها را سریعتر از کارت گرافیک انویدیا یا حتی پردازنده به دلیل تبدیل سخت از طریق Quicksync رمزگذاری می کند. اساساً کارت گرافیکی Kepler از Nvidia می تواند برای بازی کاملاً مناسب باشد. با این حال، HP موانعی را برای تراشه در نظر گرفته است. انویدیا تقریباً به سازندگان اجازه می دهد تا آزادانه کار کنند و HP کارت گرافیک را با پهنای باند حافظه 64 بیتی به رم نسبتاً کند DDR3 متصل می کند. این امر تراشه گرافیکی پیشرفته GK208 را به میزان قابل توجهی کند می کند، به طوری که بازی ها به ندرت در وضوح صفحه نمایش اصلی اجرا می شوند.

جواب گوی تمام کارها و برنامه هایم باشد.

laptopمنتها بعضی وقتا از تبدیل فیلم گرفته تا کار با فتو شاپ و اجرای بازی های جزاب و … خلاصه هر بار یه کاری باهاش انجام میدهم . تا چند سال مشکلی نداشته باشم و با خیال راحت باهاش کار کنم. جواب گوی تمام کارها و برنامه هایم باشد. حال به نظر شما با چنین مبلغی چه مدل مک بوکی میتوانم خریداری نمایم . در آخر هم آیا روی مک بوک میتوان مثلا ویندوز سون رو نصب کرد یا خیر ؟ بله با استفاده از نرم افزار مخصوص میشه ویندوز هم روی مک نصب کرد . و اون اينه كه من فقط با اينترنت اكسپلورر ميتونم برم تو سايت دانشگاه و روى مك نصب نميشه نميخوام هم ويندوز روش نصب كنم ميتونيد بگيد چى كار كنم؟ يه سوال ديگه هم راجع به موريكس هست،به نظرتون اپگريت بدم به موريكس؟ اين شايعه هايى كه راجع به كاهش عمر باطرى ميگن درسته تو موريكس؟

ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد. دارای طراحی تمیز با گوشه های گرد و سایه های پاستلی است. حدود یک سالی هست که از آمدن ویروس کرونا گذشته و تقریبا تمامی اصناف و مشاغل به فعالیت در فضای مجازی روی آورده اند . یکی از مشاغلی که از همان ابتدا به صورت غیر حضوری فعالیت کردند ، مشاغل آموزشی بودند . می باشد . اگر مانیتور خود را بتوانید به خوبی کالیبره کنید تصویری ک هبه شما نمایش می دهد طبیعی تر و نوشته ها و متن ها خوانا تر می شوند . است و در این جا به جایی ها باتری یکی از مهم ترین موارد می باشد . چون در هر مکانی دسترسی به برق ممکن نیست . این روز ها شاهد فراگیر شدن بورس بین همه ی اعضای جامعه هستیم . از کودک و نوجوان ها گرفته تا پیر مرد ها و سالمندان . در هر جمعی که وارد می شویم صحبت از بورس است .

laptopاین سیستم طرح کنترلی دارد و صفحه نمایش مسطح آن میتواند خمیده شود. آنها با چند باتری عمل میکنند که به صفحه نمایش پلاسمای ۲۰۰×۳۲۰ پیکسل مجهز هستند. با این وجود در ارتش آمریکا و ناسا از طرح فضایی در طی ۱۹۸۰ استفاده شد. سازندگان grid بازده ویژه حق خود را بدست آوردند و این نوآوری متداول شد. این شرکت از دو laptop دیگر نیز استفاده کردهاست؛ که sharppc ۵۰۰ و gavilan sc نام دارند. آنها در سال ۱۹۸۳ و ۱۹۸۴ فروخته شدند. این سیستم به نام laptop معروف است. این میتواند به ابزار تماسی که بر صفحه کلید قرار دارند مجهز شود. آنها مانند GRID کیس کوچک دارند ولی سازگاری IBM در آنها زیاد است. آنها قدرت اجرایی با هر نرمافزاری را دارا هستند. آنها صفحه نمایش LCP دارند و میتوانند به پرینتر خارجی وصل شوند. Delmont که در ۱۹۸۴ عرضه شد مانند gaveling است که در ۱۸۶-۸ Intel استفاده گردید.

تقلب، فریب، و دروغ های صریح درباره کامپیوتر Exposured

laptopهمین موضوع شهرت و اعتبار برند لنوو را دو چندان کرد. در همان دوران بود که لنوو تصمیم گرفت تا چند مرکز تحقیق و توسعه مختلف را در شهرهای مختلف کشورهای دنیا ایجاد کند. در سال 2003، این برند از Legend به لنوو تغییر نام پیدا کرد. در حقیقت این تغییر نام نیز بسیار خلاقانه بود. در این تغییر نام، از دو حرف اول کلمه Legend در ترکیب با Novo بهمعنای نوین در زبان چینی استفاده کردند. به این ترتیب به مشتریان خود نشان دادند که قرار است منتظر محصولاتی بسیار خلاقانه، جدید و نوین باشند. دو سال بعد، این شرکت با IBM تلفیق شد. روند پیشرفت همینطور برای لنوو ادامه داشت. نهایتاً در سال 2010، برند لنوو به چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات کامپیوتری در جهان تبدیل شد. سه شرکت اچ پی، ایسر و دل در سه جایگاه اول، دوم و سوم بودند. در نهایت پس از تلاشهای بسیار، در سال 2012، بعد از برند اچ پی، برند لنوو به دومین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر در دنیا تبدیل شد.

شیاری میتواند به راحتی استفاده شود.

از سال ۲۰۰۶ هیچ نوع استانداردی برای laptop گزارش نشد. هر فروشنده از طرح اختصاصی استفاده میکند و در نهایت میتوان به مؤلفههایی دست یافت که در بخش رقابت قرار گرفتهاند با چند مورد استثناء میتوان دید که مؤلفههای laptop به ندرت میتوانند بین سازندگان مورد پذیرش قرار گیرند. آنها در خطوط متفاوت تولید مورد توجه خاص هستند. ابزار جانبی آنها بر PCB اصلی قرار میگیرند و بنابراین ارتقاء با استفاده از ورودیهای خارجی عملی خواهد شد و میتوان از شیار کارت و لوازم بیسیم استفاده کرد. دیگر مؤلفهها مانند RAM و درایو سخت و باتریها نیز توسط کاربر ارتقاء خواهند یافت. بسیاری از این laptopها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpuها به مدلهای خاص محدود شدهاست. شیاری میتواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدلهای سال گذشته به خوبی نمیتوانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند. بسیاری از این لپتاپها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلوتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آنها در کارتهای نصب شده انجام شود.

چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟

برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از باطری به مقاله راهنمای استفاده از باطری لپ تاپ مراجعه شود. نحوه ارسال به چه صورت است ؟ نحوه ارسال با پست ، تیپاکس ، اتوبوس ، پیک (در تهران ) و به انتخاب مشتری است. در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟ در این مقاله چندین راهکار برای بالا بردن سطح امنیت وای فای به شما ارائه می کنیم. تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره ی هر یک از فرمت های FAT32 و NTFS و ویژگی های هریک با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم.

  • لپ تاپ ایسوس Core i3
  • صفحه کلید راحت
  • کارت گرافیک و پردازنده گرافیکی قوی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics
  • مدل: Chromebook C933
  • صفحه نمایش OLED خیره کننده

اما مدل هایی که در انتهای نام پردازنده حرف “H” دیده می شود، قویترین نوع پردازنده می باشد. اگر بخواهیم به ترتیب قدرت حروف را نام ببریم، در رده اول H، سپس G و در آخر U قرار می گیرند. پردازنده های سری H بازدهی بهتری نسبت به دو سری بعدی به شما ارائه می کند اما مصرف باتری بسیار بالاتری دارند. حرف U: مدلهایی که از قدرت کمی برخوردار هستند. این نوع مدل ها بیشتر روی عمر باتری و مصرف انرژی کم تمرکز دارند. مدل هایی مانند N نیز وجود دارد که در رده پایین تر قرار می گیرند. مانند مدل N4020 که جزو سری Celeron می باشند. ای ام دی: پردازنده های AMD مانند شرکت اینتل دارای سری و نسل مختلف هستند. مهمترین سری این شرکت Ryzen 3, لپ تاپ استوک Ryzen 5 و Ryzen 7 است که در لپ تاپ استفاده می شوند. برای مثال مدل AMD Ryzen 5 7600X را با هم بررسی می کنیم. کلمه Ryzen 5 نشان دهنده سری آن است.

فروش لپ تاپ استوک به چه صورت است؟

laptopفروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به لپ تاپ استوک کار شده است. ما سعی کردهایم با تامین و فروش لپ تاپ های استوک اروپایی و آمریکایی باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب hp pavilion gaming 17 قیمت کنیم. خرید اینترنتی لپتاپ استوک این امکان را برای شما فراهم میآورد که قیمت ها را مقایسه کنید و بتوانید مدلهای متنوعی را بررسی کنید. نکته جالب در مورد لب تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپتاپ تازه با مشخصاتی مشابه است. چرا خرید لپ تاپ استوک مقرون به صرفه است؟ یکی از ویژگیهای بارز لپ تاپ استوک، کیفیت ساخت بالای دستگاهها میباشد. از طرف دیگر قیمت لپ تاپ استوک به مراتب از لپ تاپ تازه کمتر است. اگر مایل به خرید نوت بوک استوک هستید، باید یادآوری نماییم که کیفیت لپ تاپ های موجود در فروشگاه آبیدر استوک در حد نو است. خط و خش بسیار کمی دارند و مدت زمان کمی کار کردهاند (به عبارت دیگر لپ تاپ استوک اروپایی در حد نو هستند).

  1. نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی
  2. انتخاب برند لپ تاپ
  3. این مدل کاملا سالم هستن
  4. نوت بوکها (Note Book)
  5. صفحه نمایش با اندازه مناسب و دقت رنگ بالا
  6. مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: AMD Radeon
  7. مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe Graphics

laptopحال سؤال اینجاست که چرا قیمت محصولات لنوو از برندهای دیگر ارزانتر است؟ شاید این تصور در ذهنتان به وجود بیاید که قیمت کمتر مساوی با کیفیت پایین و غیرمناسب است؟ در حقیقت همان طور که اشاره کردیم، این برند یک برند چند ملیتی است؛ اما تولیدات آن در کشور چین انجام میشود. کشور چین یک کشور صنعتی بسیار بزرگ است. کشوری که تا چند سال پیش، فقط برای برندهای کشورهای دیگر محصولات را بهصورت اجرتی تولید میکرد. در حال حاضر چند سالی میشود که چین با کمک تکنولوژی روز دنیا، اقدام به تولید محصولات کاملاً چینی کرده است. نیروی کار در چین قیمت بسیار کمی دارد. همچنین خرید زمین برای تأسیس کارخانه نیز قیمت مناسبی خواهد داشت. همه اینها دست به دست هم میدهند تا هزینه تولید را کاهش دهند. در گذشته، برندهای بزرگی مثلاً همانند اپل، در چین محصولات خود را تولید میکردند تا هزینه تولید آنها کاهش پیدا کند؛ اما این کاهش هزینهها باعث سود بیشتر برندها میشد.

این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند.

واحد پردازش مرکزی یا همان CPU های لپتاپ عموما توسط دو شرکت اینتل و AMD ساخته میشوند. رده بندی پردازنده های لپتاپ با PC متفاوت است. امروزه سایت هایی هستند که این رده بندی ها را انجام میدهند و آنها را اصلاحا تحت عنوان بنچمارک CPU به کاربرانشان ارائه میدهند. فرضا پیوند بعدی یک بنچمارک CPU لپتاپ است که از نسل 8 تا نسل 12 پردازنده های اینتل و AMD را رده بندی کرده و منتشر کرده است. قدرت هر لپتاپ یا PC با نوع، تعداد هسته، سرعت فرکانس و نسل پردازنده پردازنده ارتباط مستقیم دارد. همچنین معیار های دیگری همانند قابلیت آورکلاک یا لیتوگرافی پردازنده نیز میتوانند در سرعت و قدرت پردازنده تاثیر گذار باشند. باتری بیشتر لپتاپها از نوع لیتیم-یون یا باتری لیتیم پلیمر بود. این باتریها هوشمند و قابلشارژ هستند. باتری لپتاپ ها بسته به تعداد سلول و میزان ظرفیت و از آن طرف بسته به مقدار توان مصرفی پردازنده و کارت گرافیک شارژدهی دارند.

laptopGT 740M همیشه از طریق Optimus انویدیا در مواقعی که نیازی به بارگذاری سه بعدی هست فعال می شود. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و HP ویژگی های بسیار مفید گرافیک اینتل را به طور کامل غیرفعال نمی کند. به عنوان مثال، HD 4600 ویدیوها را سریعتر از کارت گرافیک انویدیا یا حتی پردازنده به دلیل تبدیل سخت از طریق Quicksync رمزگذاری می کند. اساساً کارت گرافیکی Kepler از Nvidia می تواند برای بازی کاملاً مناسب باشد. با این حال، HP موانعی را برای تراشه در نظر گرفته است. انویدیا تقریباً به سازندگان اجازه می دهد تا آزادانه کار کنند و HP کارت گرافیک را با پهنای باند حافظه 64 بیتی به رم نسبتاً کند DDR3 متصل می کند. این امر تراشه گرافیکی پیشرفته GK208 را به میزان قابل توجهی کند می کند، به طوری که بازی ها به ندرت در وضوح صفحه نمایش اصلی اجرا می شوند.

جواب گوی تمام کارها و برنامه هایم باشد.

laptopمنتها بعضی وقتا از تبدیل فیلم گرفته تا کار با فتو شاپ و اجرای بازی های جزاب و … خلاصه هر بار یه کاری باهاش انجام میدهم . تا چند سال مشکلی نداشته باشم و با خیال راحت باهاش کار کنم. جواب گوی تمام کارها و برنامه هایم باشد. حال به نظر شما با چنین مبلغی چه مدل مک بوکی میتوانم خریداری نمایم . در آخر هم آیا روی مک بوک میتوان مثلا ویندوز سون رو نصب کرد یا خیر ؟ بله با استفاده از نرم افزار مخصوص میشه ویندوز هم روی مک نصب کرد . و اون اينه كه من فقط با اينترنت اكسپلورر ميتونم برم تو سايت دانشگاه و روى مك نصب نميشه نميخوام هم ويندوز روش نصب كنم ميتونيد بگيد چى كار كنم؟ يه سوال ديگه هم راجع به موريكس هست،به نظرتون اپگريت بدم به موريكس؟ اين شايعه هايى كه راجع به كاهش عمر باطرى ميگن درسته تو موريكس؟

ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد. دارای طراحی تمیز با گوشه های گرد و سایه های پاستلی است. حدود یک سالی هست که از آمدن ویروس کرونا گذشته و تقریبا تمامی اصناف و مشاغل به فعالیت در فضای مجازی روی آورده اند . یکی از مشاغلی که از همان ابتدا به صورت غیر حضوری فعالیت کردند ، مشاغل آموزشی بودند . می باشد . اگر مانیتور خود را بتوانید به خوبی کالیبره کنید تصویری ک هبه شما نمایش می دهد طبیعی تر و نوشته ها و متن ها خوانا تر می شوند . است و در این جا به جایی ها باتری یکی از مهم ترین موارد می باشد . چون در هر مکانی دسترسی به برق ممکن نیست . این روز ها شاهد فراگیر شدن بورس بین همه ی اعضای جامعه هستیم . از کودک و نوجوان ها گرفته تا پیر مرد ها و سالمندان . در هر جمعی که وارد می شویم صحبت از بورس است .

laptopاین سیستم طرح کنترلی دارد و صفحه نمایش مسطح آن میتواند خمیده شود. آنها با چند باتری عمل میکنند که به صفحه نمایش پلاسمای ۲۰۰×۳۲۰ پیکسل مجهز هستند. با این وجود در ارتش آمریکا و ناسا از طرح فضایی در طی ۱۹۸۰ استفاده شد. سازندگان grid بازده ویژه حق خود را بدست آوردند و این نوآوری متداول شد. این شرکت از دو laptop دیگر نیز استفاده کردهاست؛ که sharppc ۵۰۰ و gavilan sc نام دارند. آنها در سال ۱۹۸۳ و ۱۹۸۴ فروخته شدند. این سیستم به نام laptop معروف است. این میتواند به ابزار تماسی که بر صفحه کلید قرار دارند مجهز شود. آنها مانند GRID کیس کوچک دارند ولی سازگاری IBM در آنها زیاد است. آنها قدرت اجرایی با هر نرمافزاری را دارا هستند. آنها صفحه نمایش LCP دارند و میتوانند به پرینتر خارجی وصل شوند. Delmont که در ۱۹۸۴ عرضه شد مانند gaveling است که در ۱۸۶-۸ Intel استفاده گردید.

تقلب، فریب، و دروغ های صریح درباره کامپیوتر Exposured

laptopهمین موضوع شهرت و اعتبار برند لنوو را دو چندان کرد. در همان دوران بود که لنوو تصمیم گرفت تا چند مرکز تحقیق و توسعه مختلف را در شهرهای مختلف کشورهای دنیا ایجاد کند. در سال 2003، این برند از Legend به لنوو تغییر نام پیدا کرد. در حقیقت این تغییر نام نیز بسیار خلاقانه بود. در این تغییر نام، از دو حرف اول کلمه Legend در ترکیب با Novo بهمعنای نوین در زبان چینی استفاده کردند. به این ترتیب به مشتریان خود نشان دادند که قرار است منتظر محصولاتی بسیار خلاقانه، جدید و نوین باشند. دو سال بعد، این شرکت با IBM تلفیق شد. روند پیشرفت همینطور برای لنوو ادامه داشت. نهایتاً در سال 2010، برند لنوو به چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات کامپیوتری در جهان تبدیل شد. سه شرکت اچ پی، ایسر و دل در سه جایگاه اول، دوم و سوم بودند. در نهایت پس از تلاشهای بسیار، در سال 2012، بعد از برند اچ پی، برند لنوو به دومین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر در دنیا تبدیل شد.

شیاری میتواند به راحتی استفاده شود.

از سال ۲۰۰۶ هیچ نوع استانداردی برای laptop گزارش نشد. هر فروشنده از طرح اختصاصی استفاده میکند و در نهایت میتوان به مؤلفههایی دست یافت که در بخش رقابت قرار گرفتهاند با چند مورد استثناء میتوان دید که مؤلفههای laptop به ندرت میتوانند بین سازندگان مورد پذیرش قرار گیرند. آنها در خطوط متفاوت تولید مورد توجه خاص هستند. ابزار جانبی آنها بر PCB اصلی قرار میگیرند و بنابراین ارتقاء با استفاده از ورودیهای خارجی عملی خواهد شد و میتوان از شیار کارت و لوازم بیسیم استفاده کرد. دیگر مؤلفهها مانند RAM و درایو سخت و باتریها نیز توسط کاربر ارتقاء خواهند یافت. بسیاری از این laptopها دارای cpu متحرک هستند اگر چه حمایت از دیگر cpuها به مدلهای خاص محدود شدهاست. شیاری میتواند به راحتی استفاده شود. در این شرایط مدلهای سال گذشته به خوبی نمیتوانند عمل ذخیره و جایگزینی را انجام دهند. بسیاری از این لپتاپها دارای شیار داخلی minipct هستند و از wifi یا بلوتوث به عنوان یک نسخه استفاده خواهد شد ولی باید سنجش آنها در کارتهای نصب شده انجام شود.

چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟

برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از باطری به مقاله راهنمای استفاده از باطری لپ تاپ مراجعه شود. نحوه ارسال به چه صورت است ؟ نحوه ارسال با پست ، تیپاکس ، اتوبوس ، پیک (در تهران ) و به انتخاب مشتری است. در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟ در این مقاله چندین راهکار برای بالا بردن سطح امنیت وای فای به شما ارائه می کنیم. تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره ی هر یک از فرمت های FAT32 و NTFS و ویژگی های هریک با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم.

  • لپ تاپ ایسوس Core i3
  • صفحه کلید راحت
  • کارت گرافیک و پردازنده گرافیکی قوی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics
  • مدل: Chromebook C933
  • صفحه نمایش OLED خیره کننده

اما مدل هایی که در انتهای نام پردازنده حرف “H” دیده می شود، قویترین نوع پردازنده می باشد. اگر بخواهیم به ترتیب قدرت حروف را نام ببریم، در رده اول H، سپس G و در آخر U قرار می گیرند. پردازنده های سری H بازدهی بهتری نسبت به دو سری بعدی به شما ارائه می کند اما مصرف باتری بسیار بالاتری دارند. حرف U: مدلهایی که از قدرت کمی برخوردار هستند. این نوع مدل ها بیشتر روی عمر باتری و مصرف انرژی کم تمرکز دارند. مدل هایی مانند N نیز وجود دارد که در رده پایین تر قرار می گیرند. مانند مدل N4020 که جزو سری Celeron می باشند. ای ام دی: پردازنده های AMD مانند شرکت اینتل دارای سری و نسل مختلف هستند. مهمترین سری این شرکت Ryzen 3, لپ تاپ استوک Ryzen 5 و Ryzen 7 است که در لپ تاپ استفاده می شوند. برای مثال مدل AMD Ryzen 5 7600X را با هم بررسی می کنیم. کلمه Ryzen 5 نشان دهنده سری آن است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 328
  • بازدید کلی : 692
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی