loading...

فردوس برین

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 13
يکشنبه 23 بهمن 1401 زمان : 10:27

شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC
  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید
  • تلویزیون براساسبرند
  • جای نامناسب پورتها
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

xiaomi tvاین مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 43AU7000 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است. کیفیت نمایشگر برای کاربر بسیار با اهمیت است، از این رو این شرکت با استفاده از فناوری های بسیاری کیفیت صفحه نمایش این محصول را بالا برده است. HDR10دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. همچنین یکی دیگر از توانایی ها ی فوق العاده این محصولصدای بی نظیر Dolby و فناوری DTS است. با توجه به داشتن پردازنده بسیار قدرتمند 4K این محصول توانایی زیادی در به وجود آوردن تصاویر با کیفیت بالا و طبیعی خواهد داشت. این محصول دارای یک کارت حافظه 8 گیگابایتی است. این محصول دارای گیرنده دیجیتال است و دارای 3 پورت HDMI و 3 پورت USB برای تبادل اطلاعات می باشد. یکی از نقاط قدرت تلویزیون شیائومی 65MITV4S داشتن پردازنده چهار هسته با توان پردازش بالاست که این شرکت در این محصول گنجانده است و ضمن نمایش تصاویر با کیفیت بالا، می تواند در پردازش دستورات ورودی به خوبی عمل کند.

xiaomi tvدر عین حال فضای کمی هم اشغال کند. استفاده از متریالهای با کیفیت و پیشرفته در ساخت و طراحی تلویزیونهای کیولد شیائومی مدل Q1، آنها را به یکی از پرفروشترینها در بازار تلویزیونهای هوشمند جدید تبدیل کرد. قاب پشتی تلویزیون از جنس فیبر کربن میباشد که علاوه بر زیبایی از کیفیت و استحکام فوقالعادهای هم برخوردار است. البته سنگ تمام گذاشتن شیائومی در ساخت تلویزیون هوشمند Q1، فقط اینها نیست. از دیگر مشخصههای ظاهری جالب توجه در تلویزیونهای کیولد شیائومی، میتوان به موارد زیر هم اشاره کرد. تلویزیون کیولد شیائومی، دارای پایههایی به شکل دو شاخه است که در دو طرف تلویزیون قرار دارند. این پایههای مقاوم و باکیفیت به راحتی میتوانند وزن دستگاه را تحمل و تعادل آن را حفظ کنند. با استفاده از براکتهای مخصوص در پشت تلویزیون، امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. وجود لبههای باریک در دستگاه تلویزیون باعث میشود تا هنگام نصب بر روی دیوار، همانند یک قاب زیبا به kalinab.com نظر برسد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 دارای حاشیههای بسیار باریک (از سه طرف) با برش الماسی و به رنگ نقرهای است.

تلویزیون شیائومی داده ما می‌توانیم همه مطالعه از

xiaomi tvیک آرم از برند شیائومی در قسمت مرکز حاشیه ی پایینی نصب شده و البته یک لوگوی ظریف هم در سمت راست قاب قرار گرفته است. طراحی مینیمال به خوبی با دیدن نمایشگر و فریم بسیار باریک آن دیده می شود و همین خود یکی از دلایل قیمت ارزان تلویزیون شیائومی Q1E می باشد. 200 را نیز دارا می باشد. بخش رابط ها و کانکتورها نیز در پشت تلویزیون قرار گرفته و در سمت چپ و رو به پایین طراحی شده اند. تفاوت اصلی تلویزیون های شیائومی با دیگر برندها مربوط به رابط Patchwall می شود. البته با اینکه این رابط، رابط اصلی تلویزیون q1e می باشد این دستگاه می تواند از Android TV نیز استفاده کند که خب این قابلیت در منوی تنظیمات آن نیز قابل مشاهده است. این رابط کاربری مانند webOS در تلویزیونهای الجی پر زرق و برق نیست، اما با ادغام با طیف گستردهای از خدمات پخش منطقهای و بینالمللی آن را جبران میکند.

xiaomi tvلذا انتظار سرعت های بالای wifi و بلوتوث را داشته باشید. قبل تپنده ی می تی وی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون هیجان انگیزتر از سیستم عامل این دستگاه نباشد. تلویزیون شیائومی اندروید دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند.

پس میتوان گفت تعداد لامپها در یک حجم صفحه بیشتر است و نواحی بیشتر را تعیین میکند. و کیفیت نورپردازی را چندین برابر میکند. تلویزیونهای OLED و QLED در هر دو برند سامسونگ و شیائومی تولید میشوند. اما فناوری نئو کیولد اکنون فقط در تلویزیونهای سامسونگ به کار میرود و میتوان گفت تلویزیونهای سامسونگ در این زمینه از هر مارکی جلو میزند. قیمت تلویزیون سامسونگ به صرفهتر است یا تلویزیون شیاومی؟ فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی ؛ قیمت همواره یکی از مهمترین ویژگیها برای خریدارها است و در خرید آنها مؤثر است. به طور کلی محصولات شیاومی قیمت کمتری نسبت به محصولات سامسونگ دارد و این قاعده در تلویزیونها هم نیز به همین روال است. این تفاوت قیمت شاید دلایل زیادی داشته باشد. اما از مهمترین این عوامل به این اشاره میکنیم که قطعات تلویزیونهای شیائومی با کیفیت مشابه با تلویزیونهای سامسونگ، از قیمت کمتری برخوردارند. و میتوان گفت قیمت کمتری kalinab.com روی آن میگذارد. همانطور که گفتیم قیمت در خرید بسیار مهم است؛ کمپانی شیائومی در مدت زمان ۱۲ سال که زمان کمی است توانست به فروش بسیار زیاد برسد.

{راهنمای خرید تلویزیون شیائومی|تسلط بر {راه|بهترین راه|راهی که در آن} از تلویزیون شیائومی {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است|آنچه شکسپیر می تواند در مورد تلویزیون شیاومی به شما بیاموزد|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} داستانی که درباره تلویزیون شیائومی نمی‌دانستید}

حتما می دانید که هر چه سرعت پردازنده بیشترباشد کیفیت تصویر بهتر ارائه می شود در این تلویزیون تصویر به واسطه این پردازنده بدون نویز و بلور است. دارای 2 گیگاباید حافظه کوتاه مدت است که ایده آل برای پردازش تصویر 60 هرتزی می باشد.در این تلویزیون حافظه داخلی وجود دارد و برابر با 8 گیگا بایت می باشد. شما می توانید به راحتی انواعی از محتوا را بر روی این تلویزیون ذخیره و تماشا کنید. تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر و فرمت های HDR پشتیبانی می کنند معمولا دارای نور پردازی Direct می باشند و با روشنایی که تلویزیون شیائومی 4X ارائه می دهد، باید نور پردازی Direct تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال را داشته باشد. در این نوع از نور پردازی روشنایی بیشتر از 350 کاندلا بر متر مربع تامین می شود و پیکسل ها روشنایی و نور کافی را برای نمایش رنگ و جزئیات کیفیت تصویر فرمت HDR 10 را خواهند داشت. درنتیجه بالاترین فرمت از محدوده دینامیکی که با این تلویزیون پشتیبانی می شود فرمت HDMR 10 می باشد.

پیشرفت روزافزون این محصولات تهدیدی برای برندهای مشابه در دنیای رقابت به حساب خواهد آمد، به همین دلیل باید ریز بینانه تر به بررسی تلویزیون شیائومی بپردازیم. وجود مدلهای متنوع و همچنین قیمت مناسب تلویزیون Xiaomi باعث محبوبیت بیشتر این نمایشگرها شده است. همچنین این تلویزیونها شاید به زودی زنگ خطری برای بازار برندهای خوش آوازهای همچون سامسونگ، ال جی و… باشند.علاوه بر تولید لوازم خانگی برند شیائومی این برند در ساخت گوشیهای همراه نیز بسیار باکیفیت عمل کرده است. بنابراین برند شیائومی بهطور کلی در هر زمینهای بهترین محصولات را به کاربران خود عرضه میکند. هنگامی که برای خرید یک لوازم خانگی به فروشگاهی میروید مخصوصاً لوازمی که در منزل در معرض دید قرار میگیرند؛ علاوه بر کیفیت باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. تلویزیونهای برند شیائومی در سایز و اندازههای متنوع متناسب برای هر محیط و هر متراژی در طرحها و رنگهای مختلف برای شما عزیزان طراحی شدهاند. بنابراین دست مخاطبان خود را باز گذاشته تا هر مدل و اندازهای را میپسندند برگزینند.

  • پورت HDMI نسخه 2.0
  • بازه قیمت 32 اینچ های بازار 5.800 تا 8.800 تومان
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی
  • پردازنده MediaTek 9611
  • مکانهایی که بارش باران روی تلویزیون صورت بگیرد
  • به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند

تلویزیون Q2 علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده از میران صدا و کیفیت صدای بی نظیری نیز برخردار می باشد. تلویزیون های کیولد شیاومی در سال 2022 با سیستم صوتی قدرتمند و 2 کاناله خود قادر است میزان صدای 30 وات را از 2 اسپیکر و بلندگوی خود منتشر کند. هر کدام از بلندگوها صدای 15 واتی را پخش می کنند. سیستم عامل اندروید که امکانات زیادی را در اختیار کاربران می گذارد و نوعی رابط کاربری هوشمند محسوب می شود از دیگر ویژگی های شایان ذکر این محصول از برند شیاومی است. Google TV، رابط کاربری و مدیر پخش برنامه ها در تلویزیون شیائومی 50Q2 است. دستیارهای صوتی، امکان دانلود انواع برنامه ها، 16 گیگابایت حافظه داخلی از امکانات اسمارت تلویزیون 50 اینچ شیائومی Q2 به شمار می آیند. تلویزیون کیولد کیو 2 با رفرش ریت 60 هرتز و عدم پشتیبانی از پورت HDMI.1 نتوانسته امکانات گیمینگ را در خود جای بدهد.

با تهیه تلویزیونی شیک از برند شیائومی فضایی بهبود یافته و سنجیده را در پذیرایی خود ایجاد کنید و زیبایی را در معنای واقعی کلمه احساس کنید. اکثر تلویزیونهای این کمپانی با پایههای دو شاخهای روانه بازار شدهاند که مانع از لرزش و حرکت اضافی خواهند شود. مدل تلویزیون QLED با طراحی پایه متفاوت به عرصه رقابتی افزوده شده است. به طور کلی باید گفت که تلویزیونهای شیائومی نیز بر اساس متدهای روز طراحی در اختیار دوستدارن قرار گرفتهاند. تولید تلویزیون شیائومی در سایزهای مختلف باعث شده که کاربر مطابق با نیاز خود بتواند انتخابی مناسب را برای خود بر گزیند. کیفیت تصویر یکی از فاکتورهای اصلی یک تلویزیون ایده آل میباشد که میتواند نقش مهمی در جذب کاربران داشته باشد. شیائومی تلویزیونهای خود را با کیفت تصویر 4K یعنی در رزولوشن 3840×2160 پیکسل روانه بازار کرده است که قطعا برای نمایش محتوای خیره کننده عالی خواهد بود. بهره گیری از فناوریهای منحصر به فرد در زمنیه کیفیت تصویر منجر شده که کاربر برای مشاهده محتوای نفس گیر در کیفیت عالی آماده باشد.

در ادامه با دو دستگاه از ارزانترین تلویزیونهای شیائومی آشنا میشویم. برای خرید تلویزیون شیائومی، اگر به فکر صرفهجویی و در عین حال خرید یک تلویزیون با کیفیت مناسب هستید، مدل MI TV L43M5-5ASP گزینه ایدهآلی به نظر میرسد. این تلویزیون ۴۳ اینچی، با کیفیت صفحه نمایش 4K و رزولوشن 2160 در 3840، از تکنولوژی HDR بهره میبرد. از دیگر ویژگیهای این تلویزیون، Drect LED برای نوردهی پسزمینه و زاویه دید 178 درجه است. سیستم صدای 2 کاناله و استفاده از 2 بلندگوی 8 واتی و در مجموع 16 وات، از قابلیتهای صوتی تلویزیون MI TV L43M5-5ASP به شمار میآید. همچنین این سیستم، از قابلیتهای Dolby Audio و DTS-HD نیز پشتیبانی میکند. رابط کاربری هوشمند اندروید ورژن 9 با قابلیت پشتیبانی از بیشتر فرمتهای ویدیویی، تصویری و صوتی و همچنین پشتیبانی از دستیار گوگل و دسترسی به شبکههای amazon و Netflix از دیگر ویژگیهای این مدل از تلویزیونهای شیائومی است. این تلویزیون با این ویژگیها و قابلیتها، در ایران حدود 10 تا 10.5 میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

شیائومی Mi TV 4S مدل 65 اینچ

  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC
  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • در بخش تاریخ، تاریخ حال حاضر را ثبت کنید
  • تلویزیون براساسبرند
  • جای نامناسب پورتها
  • پشتیبانی از کدک های صوتی Dolby، DTS-HD، FLAC، AAC، OGG و
  • کیفیت تصویر بالا در مدل های میان رده
  • فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

xiaomi tvاین مدل تلویزیونی که میخواهیم به شما معرفی کنیم از مدلها تلویزیون 2021 میلادی می باشد که با امکانات بالا به بازار عرضه شده است. تلویزیون سامسونگ 43AU7000 یکی از بهترین مدل های سونی در بازار است. کیفیت نمایشگر برای کاربر بسیار با اهمیت است، از این رو این شرکت با استفاده از فناوری های بسیاری کیفیت صفحه نمایش این محصول را بالا برده است. HDR10دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. همچنین یکی دیگر از توانایی ها ی فوق العاده این محصولصدای بی نظیر Dolby و فناوری DTS است. با توجه به داشتن پردازنده بسیار قدرتمند 4K این محصول توانایی زیادی در به وجود آوردن تصاویر با کیفیت بالا و طبیعی خواهد داشت. این محصول دارای یک کارت حافظه 8 گیگابایتی است. این محصول دارای گیرنده دیجیتال است و دارای 3 پورت HDMI و 3 پورت USB برای تبادل اطلاعات می باشد. یکی از نقاط قدرت تلویزیون شیائومی 65MITV4S داشتن پردازنده چهار هسته با توان پردازش بالاست که این شرکت در این محصول گنجانده است و ضمن نمایش تصاویر با کیفیت بالا، می تواند در پردازش دستورات ورودی به خوبی عمل کند.

xiaomi tvدر عین حال فضای کمی هم اشغال کند. استفاده از متریالهای با کیفیت و پیشرفته در ساخت و طراحی تلویزیونهای کیولد شیائومی مدل Q1، آنها را به یکی از پرفروشترینها در بازار تلویزیونهای هوشمند جدید تبدیل کرد. قاب پشتی تلویزیون از جنس فیبر کربن میباشد که علاوه بر زیبایی از کیفیت و استحکام فوقالعادهای هم برخوردار است. البته سنگ تمام گذاشتن شیائومی در ساخت تلویزیون هوشمند Q1، فقط اینها نیست. از دیگر مشخصههای ظاهری جالب توجه در تلویزیونهای کیولد شیائومی، میتوان به موارد زیر هم اشاره کرد. تلویزیون کیولد شیائومی، دارای پایههایی به شکل دو شاخه است که در دو طرف تلویزیون قرار دارند. این پایههای مقاوم و باکیفیت به راحتی میتوانند وزن دستگاه را تحمل و تعادل آن را حفظ کنند. با استفاده از براکتهای مخصوص در پشت تلویزیون، امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. وجود لبههای باریک در دستگاه تلویزیون باعث میشود تا هنگام نصب بر روی دیوار، همانند یک قاب زیبا به kalinab.com نظر برسد. تلویزیون شیائومی مدل Q1 دارای حاشیههای بسیار باریک (از سه طرف) با برش الماسی و به رنگ نقرهای است.

تلویزیون شیائومی داده ما می‌توانیم همه مطالعه از

xiaomi tvیک آرم از برند شیائومی در قسمت مرکز حاشیه ی پایینی نصب شده و البته یک لوگوی ظریف هم در سمت راست قاب قرار گرفته است. طراحی مینیمال به خوبی با دیدن نمایشگر و فریم بسیار باریک آن دیده می شود و همین خود یکی از دلایل قیمت ارزان تلویزیون شیائومی Q1E می باشد. 200 را نیز دارا می باشد. بخش رابط ها و کانکتورها نیز در پشت تلویزیون قرار گرفته و در سمت چپ و رو به پایین طراحی شده اند. تفاوت اصلی تلویزیون های شیائومی با دیگر برندها مربوط به رابط Patchwall می شود. البته با اینکه این رابط، رابط اصلی تلویزیون q1e می باشد این دستگاه می تواند از Android TV نیز استفاده کند که خب این قابلیت در منوی تنظیمات آن نیز قابل مشاهده است. این رابط کاربری مانند webOS در تلویزیونهای الجی پر زرق و برق نیست، اما با ادغام با طیف گستردهای از خدمات پخش منطقهای و بینالمللی آن را جبران میکند.

xiaomi tvلذا انتظار سرعت های بالای wifi و بلوتوث را داشته باشید. قبل تپنده ی می تی وی 4S یک چیپ ست ARM Cortex-A53 است. چیپ ستی با 4 هسته ی پردازنده ی با سرعت MHz 1500 و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 که با 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی همراه شده است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی نسخه ی دو (DVB-T2) نیز است. علاوه بر این، از تونر ریسیور داخلی DVB-S2 نیز در این تلویزیون پشتیبانی می شود. مطمئن باشید کیفیت 4K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. شاید تمام موارد ذکر شده تا کنون هیجان انگیزتر از سیستم عامل این دستگاه نباشد. تلویزیون شیائومی اندروید دارای دو سیستم عامل است. سیستم عامل فرعی تلویزیون مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند.

پس میتوان گفت تعداد لامپها در یک حجم صفحه بیشتر است و نواحی بیشتر را تعیین میکند. و کیفیت نورپردازی را چندین برابر میکند. تلویزیونهای OLED و QLED در هر دو برند سامسونگ و شیائومی تولید میشوند. اما فناوری نئو کیولد اکنون فقط در تلویزیونهای سامسونگ به کار میرود و میتوان گفت تلویزیونهای سامسونگ در این زمینه از هر مارکی جلو میزند. قیمت تلویزیون سامسونگ به صرفهتر است یا تلویزیون شیاومی؟ فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی ؛ قیمت همواره یکی از مهمترین ویژگیها برای خریدارها است و در خرید آنها مؤثر است. به طور کلی محصولات شیاومی قیمت کمتری نسبت به محصولات سامسونگ دارد و این قاعده در تلویزیونها هم نیز به همین روال است. این تفاوت قیمت شاید دلایل زیادی داشته باشد. اما از مهمترین این عوامل به این اشاره میکنیم که قطعات تلویزیونهای شیائومی با کیفیت مشابه با تلویزیونهای سامسونگ، از قیمت کمتری برخوردارند. و میتوان گفت قیمت کمتری kalinab.com روی آن میگذارد. همانطور که گفتیم قیمت در خرید بسیار مهم است؛ کمپانی شیائومی در مدت زمان ۱۲ سال که زمان کمی است توانست به فروش بسیار زیاد برسد.

{راهنمای خرید تلویزیون شیائومی|تسلط بر {راه|بهترین راه|راهی که در آن} از تلویزیون شیائومی {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است|آنچه شکسپیر می تواند در مورد تلویزیون شیاومی به شما بیاموزد|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} داستانی که درباره تلویزیون شیائومی نمی‌دانستید}

حتما می دانید که هر چه سرعت پردازنده بیشترباشد کیفیت تصویر بهتر ارائه می شود در این تلویزیون تصویر به واسطه این پردازنده بدون نویز و بلور است. دارای 2 گیگاباید حافظه کوتاه مدت است که ایده آل برای پردازش تصویر 60 هرتزی می باشد.در این تلویزیون حافظه داخلی وجود دارد و برابر با 8 گیگا بایت می باشد. شما می توانید به راحتی انواعی از محتوا را بر روی این تلویزیون ذخیره و تماشا کنید. تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر و فرمت های HDR پشتیبانی می کنند معمولا دارای نور پردازی Direct می باشند و با روشنایی که تلویزیون شیائومی 4X ارائه می دهد، باید نور پردازی Direct تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال را داشته باشد. در این نوع از نور پردازی روشنایی بیشتر از 350 کاندلا بر متر مربع تامین می شود و پیکسل ها روشنایی و نور کافی را برای نمایش رنگ و جزئیات کیفیت تصویر فرمت HDR 10 را خواهند داشت. درنتیجه بالاترین فرمت از محدوده دینامیکی که با این تلویزیون پشتیبانی می شود فرمت HDMR 10 می باشد.

پیشرفت روزافزون این محصولات تهدیدی برای برندهای مشابه در دنیای رقابت به حساب خواهد آمد، به همین دلیل باید ریز بینانه تر به بررسی تلویزیون شیائومی بپردازیم. وجود مدلهای متنوع و همچنین قیمت مناسب تلویزیون Xiaomi باعث محبوبیت بیشتر این نمایشگرها شده است. همچنین این تلویزیونها شاید به زودی زنگ خطری برای بازار برندهای خوش آوازهای همچون سامسونگ، ال جی و… باشند.علاوه بر تولید لوازم خانگی برند شیائومی این برند در ساخت گوشیهای همراه نیز بسیار باکیفیت عمل کرده است. بنابراین برند شیائومی بهطور کلی در هر زمینهای بهترین محصولات را به کاربران خود عرضه میکند. هنگامی که برای خرید یک لوازم خانگی به فروشگاهی میروید مخصوصاً لوازمی که در منزل در معرض دید قرار میگیرند؛ علاوه بر کیفیت باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. تلویزیونهای برند شیائومی در سایز و اندازههای متنوع متناسب برای هر محیط و هر متراژی در طرحها و رنگهای مختلف برای شما عزیزان طراحی شدهاند. بنابراین دست مخاطبان خود را باز گذاشته تا هر مدل و اندازهای را میپسندند برگزینند.

  • پورت HDMI نسخه 2.0
  • بازه قیمت 32 اینچ های بازار 5.800 تا 8.800 تومان
  • ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی
  • پردازنده MediaTek 9611
  • مکانهایی که بارش باران روی تلویزیون صورت بگیرد
  • به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند

تلویزیون Q2 علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده از میران صدا و کیفیت صدای بی نظیری نیز برخردار می باشد. تلویزیون های کیولد شیاومی در سال 2022 با سیستم صوتی قدرتمند و 2 کاناله خود قادر است میزان صدای 30 وات را از 2 اسپیکر و بلندگوی خود منتشر کند. هر کدام از بلندگوها صدای 15 واتی را پخش می کنند. سیستم عامل اندروید که امکانات زیادی را در اختیار کاربران می گذارد و نوعی رابط کاربری هوشمند محسوب می شود از دیگر ویژگی های شایان ذکر این محصول از برند شیاومی است. Google TV، رابط کاربری و مدیر پخش برنامه ها در تلویزیون شیائومی 50Q2 است. دستیارهای صوتی، امکان دانلود انواع برنامه ها، 16 گیگابایت حافظه داخلی از امکانات اسمارت تلویزیون 50 اینچ شیائومی Q2 به شمار می آیند. تلویزیون کیولد کیو 2 با رفرش ریت 60 هرتز و عدم پشتیبانی از پورت HDMI.1 نتوانسته امکانات گیمینگ را در خود جای بدهد.

با تهیه تلویزیونی شیک از برند شیائومی فضایی بهبود یافته و سنجیده را در پذیرایی خود ایجاد کنید و زیبایی را در معنای واقعی کلمه احساس کنید. اکثر تلویزیونهای این کمپانی با پایههای دو شاخهای روانه بازار شدهاند که مانع از لرزش و حرکت اضافی خواهند شود. مدل تلویزیون QLED با طراحی پایه متفاوت به عرصه رقابتی افزوده شده است. به طور کلی باید گفت که تلویزیونهای شیائومی نیز بر اساس متدهای روز طراحی در اختیار دوستدارن قرار گرفتهاند. تولید تلویزیون شیائومی در سایزهای مختلف باعث شده که کاربر مطابق با نیاز خود بتواند انتخابی مناسب را برای خود بر گزیند. کیفیت تصویر یکی از فاکتورهای اصلی یک تلویزیون ایده آل میباشد که میتواند نقش مهمی در جذب کاربران داشته باشد. شیائومی تلویزیونهای خود را با کیفت تصویر 4K یعنی در رزولوشن 3840×2160 پیکسل روانه بازار کرده است که قطعا برای نمایش محتوای خیره کننده عالی خواهد بود. بهره گیری از فناوریهای منحصر به فرد در زمنیه کیفیت تصویر منجر شده که کاربر برای مشاهده محتوای نفس گیر در کیفیت عالی آماده باشد.

در ادامه با دو دستگاه از ارزانترین تلویزیونهای شیائومی آشنا میشویم. برای خرید تلویزیون شیائومی، اگر به فکر صرفهجویی و در عین حال خرید یک تلویزیون با کیفیت مناسب هستید، مدل MI TV L43M5-5ASP گزینه ایدهآلی به نظر میرسد. این تلویزیون ۴۳ اینچی، با کیفیت صفحه نمایش 4K و رزولوشن 2160 در 3840، از تکنولوژی HDR بهره میبرد. از دیگر ویژگیهای این تلویزیون، Drect LED برای نوردهی پسزمینه و زاویه دید 178 درجه است. سیستم صدای 2 کاناله و استفاده از 2 بلندگوی 8 واتی و در مجموع 16 وات، از قابلیتهای صوتی تلویزیون MI TV L43M5-5ASP به شمار میآید. همچنین این سیستم، از قابلیتهای Dolby Audio و DTS-HD نیز پشتیبانی میکند. رابط کاربری هوشمند اندروید ورژن 9 با قابلیت پشتیبانی از بیشتر فرمتهای ویدیویی، تصویری و صوتی و همچنین پشتیبانی از دستیار گوگل و دسترسی به شبکههای amazon و Netflix از دیگر ویژگیهای این مدل از تلویزیونهای شیائومی است. این تلویزیون با این ویژگیها و قابلیتها، در ایران حدود 10 تا 10.5 میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 727
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی