loading...

فردوس برین

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 12
پنجشنبه 20 بهمن 1401 زمان : 9:50

بهترین دکوراسیون خانه های کوچک از 20، 30، 40 و 50 متری

kitchen decorationبا قفسهبندی دیوارها و ایجاد شلفها میتوانید هم به فضا نظم دهید و هم از آن استفاده بهینه کنید. این قفسهها در اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی، به شدت کاربردی و مفید هستند. بی نظمی موجب مزاحمت بصری میشود و فضا را کوچک و دلگیر جلوه میدهد. تا جایی که میتوانید به خانه خود نظم دهید و فضای آن را تقسیمبندی کنید. در نظر گرفتن هر فضا برای منظوری خاص و استفاده بهینه از آن، موجب نظم دادن به خانه میشود. از هر چیز که موجب آشفته به نظر رسیدن خانه میشود، پرهیز کنید. رنگهای خنثی به لحاظ بصری، خانه را سادهتر و عناصر خانه را کمتر جلوه میدهند. استفاده از رنگهای به اصطلاح جیغ یا تیره، موجب دلگیر شدن یا شلوغ دیده شدن خانه میشوند. بنابراین اولویت با رنگهای روشن و خنثی است. از آنجا که بیشتر آپارتمان های کوچک مانند جعبهای کوچک هستند، اضافه کردن خطوط گرد و منحنی میتواند تاثیر به سزایی در خوشایندتر شدن فضا داشته باشند.

  1. انتخاب اکسسوار های مناسب و محل قرارگیری آن ها
  2. ضمانت قیمت
  3. عملکرد و کارکرد
  4. در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید

kitchen decorationطراحی سقف پذیرایی امروزه بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید و ایدههای بسیار جذابی برای طراحی آن ایجاد شده، در حدی که خیلی از طراحان، از سقف به عنوان دیوار پنجم ساختمان یاد میکنند. با شادمگ همراه باشید. در این مقاله سعی کردهایم، نکات و ایدههایی که بر زیبایی سقف پذیرایی خانه تاثیرگذار است را برای شما توضیح دهیم، لطفا همراه ما باشید. استفاده از سقف از ابتدای دوره وجودی انسان و با تلاش وی در حفاظت از خود و خانوادهاش در برابر آسیب عوامل مخرب طبیعی همچون باد و باران و غیره شروع شد. در طی دوره تکامل سقف در معماری، از این سازه همیشه به عنوان بومی برای طراحی و تزئینات هم استفاده میشده است. شاید قدیمیترین تزئینات سقف به دوران نوسنگی و نقاشیهای سقف غارها بر میگردد. نمونههای بعدی و پختهتر را احتمالاً همگی ما در تصاویر سقف داخلی کلیساها که پر از نقاشی است، بناهای رومی و سقف مساجد و بناهای تاریخی ایرانی که با هنرهای اصیل نگارگری و کاشی کاری طراحی شدهاند، دیدهایم.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationچه مبلی بخریم که از مد نیفته؟ انواع مبل کلاسیک را بهتر بشناسید! مبلمان یکی از اصلی ترین وسایل منزل محسوب می شود زیرا نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون و انتقال حس آرامش دارد. انتخاب مبل هم کار ساده ای نیست هنگام خرید باید دقت لازم به کار گرفته شود چون مبلمان جزء وسایلی است که چند سال باید از آن استفاده کنید. در بین انواع مبلمان، مبل کلاسیک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد. در این مقاله از آرک شاپ میخواهیم درباره مبل کلاسیک و انواع مبل کلاسیک صحبت کنیم، در این ماجراجویی با ما همراه باشید. واژه کلاسیک به ویژگیهایی گفته می شود که نشان از سبک سنتی و اصیل دارد و به معنای قدیمی و کهن میباشد. سبک کلاسیک هم به همین معناست که در آن از المان های سنتی و با اصالت استفاده می شود و میتواند جلوه ای با شکوه و صمیمی به فضای داخلی پدیدآورد. دکوراسیون کلاسیک به دلیل جلوه خاصی که محیط می بخشد همیشه بین ایرانی ها علاقه مندان زیادی دارد.

این سوالات را به همراه پاسخ های مناسب بررسی نمایید.

kitchen decorationخدمات مشاوره دکوراسیون، این مسائل را هم پوشش میدهد. با توجه به اینکه کسب آرامش در زندگی پر هیاهو و شلوغ امروزی بسیار اهمیت دارد و موجب سلامت روان افراد در خانوادهها میشود، پرداختن به زیباتر کردن دکوراسیون منزل، بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهایی که خدمات مشاوره دکوراسیون منزل را ارائه میدهند با تسلط کامل به این موارد و با رعایت هزینهها بهترین پیشنهادها را برای دکوراسیون داخلی خواهند داشت. در این مطلب قصد داریم به صورت تخصصی به مهمترین پرسشها و پاسخهایی اشاره کنیم که در جلسه مشاوره دکوراسیون منزل مطرح میشود. شاید شما هم قصد استفاده از این خدمات را دارید یا میخواهید منزل خود را به سبک جدیدتر بچینید. 7 سوال اساسی در قسمت زیر عنوان میشود که به عنوان راهنمای طراحی دکوراسیون داخلی برای شما مفید خواهد بود. این سوالات را به همراه پاسخ های مناسب بررسی نمایید. آشپزخانه یکی از مهمترین قسمتهای خانه است. همه خانوادهها به زیبایی این قسمت بسیار اهمیت میدهند.

به همین دلیل توجه داشتن به چگونگی اعمال دکوراسیون منزل می تواند علاوه بر زیبایی و چشم نوازی خانه، بر روحیهی ما نیز تاثیر زیادی داشته باشد. چیزی در مورد دکوراسیون منزل وجود دارد که باعث می شود بعد از ایجاد یک دکوراسیون داخلی خوب و مطلوب برای منزل ما هرگز نخواهیم خانه را ترک کنیم. همهی ما آشپزخانه های مدرن را به خاطر طراحی خیره کننده و لوازم جانبی زرق و برق دار و زیبای آن دوست داریم، اما اگر یک آشپزخانه شلوغ به نظر برسد، جلوهی آن وسایل زیبا نیز از بین می رود. در یک خانه شلوغ تمام وسایل نامنظم و غیر ضروری به نظر می رسد. در دنیای امروزی که سبک مدرن وارد آن شده است، استفاده از تعداد زیادی از وسایل کار اشتباهی می باشد. منزل شما باید شامل وسایل ضروری و دکورهایی متناسب با سبک خانه تان باشد تا زیبایی آن را حفظ کند.

پس بنده دیگه هیچ مسئولیتی راجع به ایشون ندارم. دوربینای دم در هم هست که ایشون صحیح و سالم با دوتا بادیگارد از شهرک من خارج شدن. دیگه بقیه ش به من ربطی نداره خودش بادیگاردارو نمیخواد و میخواد تنها بره. سحر قریشی و تتلو در هنگام ضبط سریال نیسان آبی با یکدیگر ازدواج کردند. «اتومبیل» نخستین تجربه کارگردانی علی میری رامشه در سینما، متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، اما نتوانست به فهرست فیلمهای بخش مسابقه سینمای ایران راه پیدا کند. میری رامشه درباره چگونگی ساختهشدن این فیلم و پرداختن به این داستان توضیح داد: پس از ساخت ۱۳ فیلم تلویزیونی، رسانهای و چهار سریال تلویزیونی بهعنوان تهیهکننده و کارگردان خود را محک زدم و تصمیم به ساخت فیلم «اتومبیل» گرفتم. قطعاً برای هر فیلمسازی، ساخت فیلم سینمایی جذابتر از فیلمهای تلویزیونی، رسانهای و حتی سریالهای تلویزیونی است. فیلم من به نسبت بضاعتی که داشتیم در قیاس با فیلمهایی که در جشنواره با بودجههای ۵ تا ۱۰ میلیارد تومانی ساخته شدند، قابلمقایسه نیست.

هماهنگ کردن دکوراسیون اصلاً سخت نیست. همه چیز با یک ایده شروع میشود؛ ایدهای که از کودکی در ذهن شما بوده و حال فرصت ظهور و بروز پیدا کرده است. فرض کنید شما از کودکی عاشق دریا بودید و همیشه دوست داشتید تعطیلات خود را در ساحل بگذرانید. احتمالاً در طراحی دکوراسیون، از رنگ آبی به عنوان رنگ غالب استفاده خواهید کرد. شاید دوست داشته باشید سرویس بهداشتی را تم ساحل طراح کنید و لوازم جانبی کوچک مثل صابون یا صندلی را از میان طرحهای صدفی انتخاب کنید که واقعاً عالی و شگفتانگیز خواهد شد. یادتان باشد که هرگز راه درستی برای تزئین خانههای شما وجود ندارد. این جمله را همیشه به یاد داشته باشید و سعی کنید در مجلات و سایتها دنبال الگویی برای طراحی دکوراسیون نگردید. بعلاوه خانههای دیگران نمیتواند سرمشق مناسبی برای دکوراسیون شما باشد. البته ایده گرفتن همیشه خوب است و توصیه میشود، اما نباید صفر تا صد طراحی را بر اساس یک مدل انجام داد.

اما پیشرفت طراحی از اروپا آغاز شد.

مصریها به نقاشیهای دیواری تزئین شده معروف هستند که با زیبایی و به طور کامل در مورد اعتقادات، باورها و تاریخ خود به این طریق سخن میگفتهاند. در تمدنهای اولیه هنر در ستایش خدایان آنها مورد استفاده قرار میگرفت. بعد از تمدن مصریان به یونانیها و رومیان میرسیم. تمدنهایی که دموکراسی در آنها شکل گرفت و هنر دکوراسیون ورودی خانه جایگاه ویژهای داشت. این تمدنها با توجه به روحیات خود از هنر در دکوراسیون داخلی بهرهمند شدند. یونانیها قوانین سختگیرانهای در قبال ساخت ساختمانهای بزرگ و ستونها وضع کردند و در خانههای خود از نقاشیها و گلدانها برای تزئین استفاده میکردند. اما پیشرفت طراحی از اروپا آغاز شد. پس از گذر از دورههای مختلف تاریخی که هر کدام تاثیر بسزایی روی چیدمان داخلی فضا گذاشتند به دوران گوتیک میرسیم که نقش پر رنگی در آغاز تحول در این زمینه را داشت. البته تمرکز بیشتر روی ساختمانهایی با مقیاس بزرگ بود که بیشتر آنها فضاهای مقدس مذهبی را شامل میشدند.

kitchen decorationاین آمادگی اولیه بابت این انجام می شود که مشخص شود چه نوع دکوری برای منزل شما مناسب است. از طرفی نظر شما هم در نظر گرفته می شود. مثلا بعضی ها دوست دارند چیدمان منزلشان بر اساس دکوراسیون سنتی باشد. یا مثلا حالت اسپرت یا مدرن داشته باشد. این تنها مختص دکوراسیون داخلی منزل نیست. حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود. پس در مرحله اول باید منزلتان را برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل آماده کنید. این آمادگی چگونه انجام می شود؟ باید به تمام موارد زیر خوب توجه کنید. زمانی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، متراژ خانه بسیار مهم است. ابعاد خانه به شما می گوید که دکور خانه را چطور باید بچینید. که منزلتان زیبا و دل باز به نظر برسد. از طرفی اندازه منزل به شما کمک می کند که بدانید چه تعداد لوازم برای منزلتان مناسب است. ابزار و لوازمی که در خانه شما وجود دارد.

7. از اکسسوری های نورپردازی مدرن استفاده کنید!

توجه داشته باشید که در معماری داخلی مدرن، طراحی پلان باز کاربرد فراوانی دارد و فضاهای مختلف خانه را به جای دیوار، باید با فرش، نورپردازی سقف و مبلمان از همدیگر تفکیک کنید. 6. بخشی از خانتان را به قفسه های توکار و مخفی اختصاص دهید! قفسه های توکار یکی از بهترین راه کارها برای فضاهای کوچک آپارتمانی و برای ایجاد جلوه منظم و مرتب سبک مدرن می باشند. البته تا حد امکان باید وسایل داخل این قفسه ها در دکوراسیون مدرن دیده نشود، پس آن ها را مثل تصویر زیر، به صورت مخفی یا درب دار بسازید. 7. از اکسسوری های نورپردازی مدرن استفاده کنید! در حالت کلی خانه های مدرن از نورهای توکار سقفی برای تامین نور عمومی فضا استفاده می کنند. البته شما می توانید چراغ آویز یا دیوارکوب نیز نصب کنید، اما طراحی آن ها باید ساده و با استفاده از خطوط صاف و شکل های هندسی باشد. نکته: پرده در سبک مدرن کارایی ندارد و در طول روز، نور منازل مدرن از محیط بیرون و از پنجره های بزرگ وارد فضا می شود. اما از آن جا که حفظ حریم شخصی برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت دارد، شما می توانید برای پنجره های این سبک دکوراسیون، از پرده حریر و آستر و یا پرده کرکره ای استفاده کنید. 8. از مبلمان و دکوریجات مدرن غافل نشوید! یکی از گزینه هایی که با کمک آن می توانید اصالت سبک مدرن در منزلتان را حفظ کنید، قرار دادن مبل ها و تابلوهای دکوری با همین سبک است. یادتان باشد که مبل های مدرن علاوه بر طراحی ساده، معمولا پایه های کم ارتفاع و طول بلندی دارند. همچنین تابلوهای دکوری مدرن که با نقاشی انتزاعی طراحی شده اند را برای دیزاین دیوار می توانید تهیه کنید.

  • رنگ بندی و چیدمان داخلی
  • نوستالژی ها
  • سال ساخت: ١٣٨٨
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • فرش: ۱.۵ میلیون تومان
  • هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید

kitchen decorationرنگآمیزی هماهنگ: این نوع رنگآمیزی با مبلمان ، عناصر اصلی و دیگر المانها هماهنگ است یا بهقول معروف کاملا هارمونی دارد. انتخاب طرحی برای پنجره و درب ورودی، خانه را از نمای بیرون قشنگتر جلوه میدهد. پنجرههای چوبی و دوجداره در معماری کلاسیک کاربرد فراوانی دارد. زوجهای خوشسلیقه به ظرافت و برتری دکوراسیون اتاقخواب خود توجه زیادی دارند. دارا بودن رنگبندی مناسب برای المانها باعث آرامش بخشیدن و راحت خوابیدن میشود. رنگهای تند و تیز اگرچه بهظاهر جذاب است اما در طولانی مدت چشمها را اذیت میکند و دل آدم را میزند.یک طراح نخبه دکوراسیون هیچ گاه رنگهایی که بهچشم آسیب میرساند را پیادهسازی و اجرا نمیکند. بنابراین در انتخاب جنس و نوع رنگ اتاق و مخصوصا تختخواب خود دقت زیادی بهخرج دهید زیرا اجرای دکوراسیون اتاق خواب هزینههای بالایی دارد و پشیمانی دیگر دردی را دوا نمیکند. نوش دارو بعد مرگ فایده نداره! این شرکت از جمله بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران می باشد و شما می توانید بهترین ها را در این شرکت تجربه کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای آشپزخانه بدون اپن.

بهترین دکوراسیون خانه های کوچک از 20، 30، 40 و 50 متری

kitchen decorationبا قفسهبندی دیوارها و ایجاد شلفها میتوانید هم به فضا نظم دهید و هم از آن استفاده بهینه کنید. این قفسهها در اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی، به شدت کاربردی و مفید هستند. بی نظمی موجب مزاحمت بصری میشود و فضا را کوچک و دلگیر جلوه میدهد. تا جایی که میتوانید به خانه خود نظم دهید و فضای آن را تقسیمبندی کنید. در نظر گرفتن هر فضا برای منظوری خاص و استفاده بهینه از آن، موجب نظم دادن به خانه میشود. از هر چیز که موجب آشفته به نظر رسیدن خانه میشود، پرهیز کنید. رنگهای خنثی به لحاظ بصری، خانه را سادهتر و عناصر خانه را کمتر جلوه میدهند. استفاده از رنگهای به اصطلاح جیغ یا تیره، موجب دلگیر شدن یا شلوغ دیده شدن خانه میشوند. بنابراین اولویت با رنگهای روشن و خنثی است. از آنجا که بیشتر آپارتمان های کوچک مانند جعبهای کوچک هستند، اضافه کردن خطوط گرد و منحنی میتواند تاثیر به سزایی در خوشایندتر شدن فضا داشته باشند.

  1. انتخاب اکسسوار های مناسب و محل قرارگیری آن ها
  2. ضمانت قیمت
  3. عملکرد و کارکرد
  4. در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید

kitchen decorationطراحی سقف پذیرایی امروزه بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید و ایدههای بسیار جذابی برای طراحی آن ایجاد شده، در حدی که خیلی از طراحان، از سقف به عنوان دیوار پنجم ساختمان یاد میکنند. با شادمگ همراه باشید. در این مقاله سعی کردهایم، نکات و ایدههایی که بر زیبایی سقف پذیرایی خانه تاثیرگذار است را برای شما توضیح دهیم، لطفا همراه ما باشید. استفاده از سقف از ابتدای دوره وجودی انسان و با تلاش وی در حفاظت از خود و خانوادهاش در برابر آسیب عوامل مخرب طبیعی همچون باد و باران و غیره شروع شد. در طی دوره تکامل سقف در معماری، از این سازه همیشه به عنوان بومی برای طراحی و تزئینات هم استفاده میشده است. شاید قدیمیترین تزئینات سقف به دوران نوسنگی و نقاشیهای سقف غارها بر میگردد. نمونههای بعدی و پختهتر را احتمالاً همگی ما در تصاویر سقف داخلی کلیساها که پر از نقاشی است، بناهای رومی و سقف مساجد و بناهای تاریخی ایرانی که با هنرهای اصیل نگارگری و کاشی کاری طراحی شدهاند، دیدهایم.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationچه مبلی بخریم که از مد نیفته؟ انواع مبل کلاسیک را بهتر بشناسید! مبلمان یکی از اصلی ترین وسایل منزل محسوب می شود زیرا نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون و انتقال حس آرامش دارد. انتخاب مبل هم کار ساده ای نیست هنگام خرید باید دقت لازم به کار گرفته شود چون مبلمان جزء وسایلی است که چند سال باید از آن استفاده کنید. در بین انواع مبلمان، مبل کلاسیک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب شما باشد. در این مقاله از آرک شاپ میخواهیم درباره مبل کلاسیک و انواع مبل کلاسیک صحبت کنیم، در این ماجراجویی با ما همراه باشید. واژه کلاسیک به ویژگیهایی گفته می شود که نشان از سبک سنتی و اصیل دارد و به معنای قدیمی و کهن میباشد. سبک کلاسیک هم به همین معناست که در آن از المان های سنتی و با اصالت استفاده می شود و میتواند جلوه ای با شکوه و صمیمی به فضای داخلی پدیدآورد. دکوراسیون کلاسیک به دلیل جلوه خاصی که محیط می بخشد همیشه بین ایرانی ها علاقه مندان زیادی دارد.

این سوالات را به همراه پاسخ های مناسب بررسی نمایید.

kitchen decorationخدمات مشاوره دکوراسیون، این مسائل را هم پوشش میدهد. با توجه به اینکه کسب آرامش در زندگی پر هیاهو و شلوغ امروزی بسیار اهمیت دارد و موجب سلامت روان افراد در خانوادهها میشود، پرداختن به زیباتر کردن دکوراسیون منزل، بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهایی که خدمات مشاوره دکوراسیون منزل را ارائه میدهند با تسلط کامل به این موارد و با رعایت هزینهها بهترین پیشنهادها را برای دکوراسیون داخلی خواهند داشت. در این مطلب قصد داریم به صورت تخصصی به مهمترین پرسشها و پاسخهایی اشاره کنیم که در جلسه مشاوره دکوراسیون منزل مطرح میشود. شاید شما هم قصد استفاده از این خدمات را دارید یا میخواهید منزل خود را به سبک جدیدتر بچینید. 7 سوال اساسی در قسمت زیر عنوان میشود که به عنوان راهنمای طراحی دکوراسیون داخلی برای شما مفید خواهد بود. این سوالات را به همراه پاسخ های مناسب بررسی نمایید. آشپزخانه یکی از مهمترین قسمتهای خانه است. همه خانوادهها به زیبایی این قسمت بسیار اهمیت میدهند.

به همین دلیل توجه داشتن به چگونگی اعمال دکوراسیون منزل می تواند علاوه بر زیبایی و چشم نوازی خانه، بر روحیهی ما نیز تاثیر زیادی داشته باشد. چیزی در مورد دکوراسیون منزل وجود دارد که باعث می شود بعد از ایجاد یک دکوراسیون داخلی خوب و مطلوب برای منزل ما هرگز نخواهیم خانه را ترک کنیم. همهی ما آشپزخانه های مدرن را به خاطر طراحی خیره کننده و لوازم جانبی زرق و برق دار و زیبای آن دوست داریم، اما اگر یک آشپزخانه شلوغ به نظر برسد، جلوهی آن وسایل زیبا نیز از بین می رود. در یک خانه شلوغ تمام وسایل نامنظم و غیر ضروری به نظر می رسد. در دنیای امروزی که سبک مدرن وارد آن شده است، استفاده از تعداد زیادی از وسایل کار اشتباهی می باشد. منزل شما باید شامل وسایل ضروری و دکورهایی متناسب با سبک خانه تان باشد تا زیبایی آن را حفظ کند.

پس بنده دیگه هیچ مسئولیتی راجع به ایشون ندارم. دوربینای دم در هم هست که ایشون صحیح و سالم با دوتا بادیگارد از شهرک من خارج شدن. دیگه بقیه ش به من ربطی نداره خودش بادیگاردارو نمیخواد و میخواد تنها بره. سحر قریشی و تتلو در هنگام ضبط سریال نیسان آبی با یکدیگر ازدواج کردند. «اتومبیل» نخستین تجربه کارگردانی علی میری رامشه در سینما، متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، اما نتوانست به فهرست فیلمهای بخش مسابقه سینمای ایران راه پیدا کند. میری رامشه درباره چگونگی ساختهشدن این فیلم و پرداختن به این داستان توضیح داد: پس از ساخت ۱۳ فیلم تلویزیونی، رسانهای و چهار سریال تلویزیونی بهعنوان تهیهکننده و کارگردان خود را محک زدم و تصمیم به ساخت فیلم «اتومبیل» گرفتم. قطعاً برای هر فیلمسازی، ساخت فیلم سینمایی جذابتر از فیلمهای تلویزیونی، رسانهای و حتی سریالهای تلویزیونی است. فیلم من به نسبت بضاعتی که داشتیم در قیاس با فیلمهایی که در جشنواره با بودجههای ۵ تا ۱۰ میلیارد تومانی ساخته شدند، قابلمقایسه نیست.

هماهنگ کردن دکوراسیون اصلاً سخت نیست. همه چیز با یک ایده شروع میشود؛ ایدهای که از کودکی در ذهن شما بوده و حال فرصت ظهور و بروز پیدا کرده است. فرض کنید شما از کودکی عاشق دریا بودید و همیشه دوست داشتید تعطیلات خود را در ساحل بگذرانید. احتمالاً در طراحی دکوراسیون، از رنگ آبی به عنوان رنگ غالب استفاده خواهید کرد. شاید دوست داشته باشید سرویس بهداشتی را تم ساحل طراح کنید و لوازم جانبی کوچک مثل صابون یا صندلی را از میان طرحهای صدفی انتخاب کنید که واقعاً عالی و شگفتانگیز خواهد شد. یادتان باشد که هرگز راه درستی برای تزئین خانههای شما وجود ندارد. این جمله را همیشه به یاد داشته باشید و سعی کنید در مجلات و سایتها دنبال الگویی برای طراحی دکوراسیون نگردید. بعلاوه خانههای دیگران نمیتواند سرمشق مناسبی برای دکوراسیون شما باشد. البته ایده گرفتن همیشه خوب است و توصیه میشود، اما نباید صفر تا صد طراحی را بر اساس یک مدل انجام داد.

اما پیشرفت طراحی از اروپا آغاز شد.

مصریها به نقاشیهای دیواری تزئین شده معروف هستند که با زیبایی و به طور کامل در مورد اعتقادات، باورها و تاریخ خود به این طریق سخن میگفتهاند. در تمدنهای اولیه هنر در ستایش خدایان آنها مورد استفاده قرار میگرفت. بعد از تمدن مصریان به یونانیها و رومیان میرسیم. تمدنهایی که دموکراسی در آنها شکل گرفت و هنر دکوراسیون ورودی خانه جایگاه ویژهای داشت. این تمدنها با توجه به روحیات خود از هنر در دکوراسیون داخلی بهرهمند شدند. یونانیها قوانین سختگیرانهای در قبال ساخت ساختمانهای بزرگ و ستونها وضع کردند و در خانههای خود از نقاشیها و گلدانها برای تزئین استفاده میکردند. اما پیشرفت طراحی از اروپا آغاز شد. پس از گذر از دورههای مختلف تاریخی که هر کدام تاثیر بسزایی روی چیدمان داخلی فضا گذاشتند به دوران گوتیک میرسیم که نقش پر رنگی در آغاز تحول در این زمینه را داشت. البته تمرکز بیشتر روی ساختمانهایی با مقیاس بزرگ بود که بیشتر آنها فضاهای مقدس مذهبی را شامل میشدند.

kitchen decorationاین آمادگی اولیه بابت این انجام می شود که مشخص شود چه نوع دکوری برای منزل شما مناسب است. از طرفی نظر شما هم در نظر گرفته می شود. مثلا بعضی ها دوست دارند چیدمان منزلشان بر اساس دکوراسیون سنتی باشد. یا مثلا حالت اسپرت یا مدرن داشته باشد. این تنها مختص دکوراسیون داخلی منزل نیست. حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود. پس در مرحله اول باید منزلتان را برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل آماده کنید. این آمادگی چگونه انجام می شود؟ باید به تمام موارد زیر خوب توجه کنید. زمانی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، متراژ خانه بسیار مهم است. ابعاد خانه به شما می گوید که دکور خانه را چطور باید بچینید. که منزلتان زیبا و دل باز به نظر برسد. از طرفی اندازه منزل به شما کمک می کند که بدانید چه تعداد لوازم برای منزلتان مناسب است. ابزار و لوازمی که در خانه شما وجود دارد.

7. از اکسسوری های نورپردازی مدرن استفاده کنید!

توجه داشته باشید که در معماری داخلی مدرن، طراحی پلان باز کاربرد فراوانی دارد و فضاهای مختلف خانه را به جای دیوار، باید با فرش، نورپردازی سقف و مبلمان از همدیگر تفکیک کنید. 6. بخشی از خانتان را به قفسه های توکار و مخفی اختصاص دهید! قفسه های توکار یکی از بهترین راه کارها برای فضاهای کوچک آپارتمانی و برای ایجاد جلوه منظم و مرتب سبک مدرن می باشند. البته تا حد امکان باید وسایل داخل این قفسه ها در دکوراسیون مدرن دیده نشود، پس آن ها را مثل تصویر زیر، به صورت مخفی یا درب دار بسازید. 7. از اکسسوری های نورپردازی مدرن استفاده کنید! در حالت کلی خانه های مدرن از نورهای توکار سقفی برای تامین نور عمومی فضا استفاده می کنند. البته شما می توانید چراغ آویز یا دیوارکوب نیز نصب کنید، اما طراحی آن ها باید ساده و با استفاده از خطوط صاف و شکل های هندسی باشد. نکته: پرده در سبک مدرن کارایی ندارد و در طول روز، نور منازل مدرن از محیط بیرون و از پنجره های بزرگ وارد فضا می شود. اما از آن جا که حفظ حریم شخصی برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت دارد، شما می توانید برای پنجره های این سبک دکوراسیون، از پرده حریر و آستر و یا پرده کرکره ای استفاده کنید. 8. از مبلمان و دکوریجات مدرن غافل نشوید! یکی از گزینه هایی که با کمک آن می توانید اصالت سبک مدرن در منزلتان را حفظ کنید، قرار دادن مبل ها و تابلوهای دکوری با همین سبک است. یادتان باشد که مبل های مدرن علاوه بر طراحی ساده، معمولا پایه های کم ارتفاع و طول بلندی دارند. همچنین تابلوهای دکوری مدرن که با نقاشی انتزاعی طراحی شده اند را برای دیزاین دیوار می توانید تهیه کنید.

  • رنگ بندی و چیدمان داخلی
  • نوستالژی ها
  • سال ساخت: ١٣٨٨
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • فرش: ۱.۵ میلیون تومان
  • هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید

kitchen decorationرنگآمیزی هماهنگ: این نوع رنگآمیزی با مبلمان ، عناصر اصلی و دیگر المانها هماهنگ است یا بهقول معروف کاملا هارمونی دارد. انتخاب طرحی برای پنجره و درب ورودی، خانه را از نمای بیرون قشنگتر جلوه میدهد. پنجرههای چوبی و دوجداره در معماری کلاسیک کاربرد فراوانی دارد. زوجهای خوشسلیقه به ظرافت و برتری دکوراسیون اتاقخواب خود توجه زیادی دارند. دارا بودن رنگبندی مناسب برای المانها باعث آرامش بخشیدن و راحت خوابیدن میشود. رنگهای تند و تیز اگرچه بهظاهر جذاب است اما در طولانی مدت چشمها را اذیت میکند و دل آدم را میزند.یک طراح نخبه دکوراسیون هیچ گاه رنگهایی که بهچشم آسیب میرساند را پیادهسازی و اجرا نمیکند. بنابراین در انتخاب جنس و نوع رنگ اتاق و مخصوصا تختخواب خود دقت زیادی بهخرج دهید زیرا اجرای دکوراسیون اتاق خواب هزینههای بالایی دارد و پشیمانی دیگر دردی را دوا نمیکند. نوش دارو بعد مرگ فایده نداره! این شرکت از جمله بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران می باشد و شما می توانید بهترین ها را در این شرکت تجربه کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای آشپزخانه بدون اپن.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 704
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی